1. Näin kohtaat naapurin (NOR)
2. Masokistit (NOR)
3. Lainaa vain (SMR)
4. Sarjakuvia (ALB)
5. Matkustaja (ALB)

* * * * * * * * * *

1. Näin kohtaat naapurin

Jos naapuri tulee
Alkaa valittamaan
Sun telkku pauhaa
Aamuyöhön hamaan

Sen koiraa kehaise
Ja kunnioitusta kurin
Pian kyylä sulaa
Kohtaat naapurin

On valtti small talk
Ja pieni flirttailu
Vedä kättä lippaan
Ja töihin tarjoudu

Jos taas yrjöät rappuun
Se kiistä jyrkimmin
Myös lausu runo
Oot kypsä kontaktiin

Tverkkaa, lyö rumpua
Ja tanssi tainnoksiin
Testaa sun matskua
Kohtaat naapurin

Paa shubi-dubi-dattaa
Shaba-daba-heijaa
Ui liiveihin (Liiveihin)
Kun kohtaat naapurin

Paa stupido-cupido-dappaa
Buugi-buugi-wugii
Ui liiveihin (Liiveihin)
Kun kohtaat naapurin

Tverkkaa, lyö rumpua
Ja tanssi tainnoksiin
Testaa sun matskua
Kohtaat naapurin

Tverkkaa, lyö rumpua
Ja tanssi tainnoksiin
Testaa sun matskua
Kohtaat naapurin

Tverkkaa, lyö rumpua
Ja tanssi tainnoksiin
Testaa sun matskua
Kohtaat naapurin

Tverkkaa, lyö rumpua
Ja tanssi tainnoksiin
Testaa sun matskua
Kohtaat naapurin

Tverkkaa, lyö rumpua
Ja tanssi tainnoksiin
Testaa sun matskua
Kun kohtaat naapurin

Näin kohtaat naapurin
Pois pötkii pikimmin

 

2. Masokistit

On helppoa elo
Joskus liiankin
En löydä tuskaa
Jota kaipaisin

Miksei siis hallitus
Mua voisi kurittaa
Suuresti nautin
Ruoskaa kun selkään saan

Työttömät laiskat
Ja opiskelijat
Vanhuksemme myöskin
Nyt lauluun yhtyvät

”Armain, Sipilän Juha
Pliis, meitä rankaise”
Tukemme leikkaa
Ja potki perseelle

Kaipaa en porkkanaa
Vaan piinaa ihanaa
Tuskaa ja kipua
Ruoskaa kun selkään saan

Siis, nahkaruoska laulaa (Nahkaruoska laulaa)
Kärsiä mä saan (Kärsiä mä saan)
Niin ihanaa (Ihanaa)
Mä ruoskaa kun selkään saan

Nyt nahkaruoska laulaa (Nahkaruoska laulaa)
Turvasana puuttuu (Turvasana puuttuu)
Niin ihanaa (Ihanaa)
Mä ruoskaa kun selkään saan

Kaipaa en porkkanaa
Vaan piinaa ihanaa
Tuskaa ja kipua
Ruoskaa kun selkään saan

Kaipaa en porkkanaa
Vaan piinaa ihanaa
Tuskaa ja kipua
Ruoskaa kun selkään saan

Kaipaa en porkkanaa
Vaan piinaa ihanaa
Tuskaa ja kipua
Ruoskaa kun selkään saan

Kaipaa en porkkanaa
Vaan piinaa ihanaa
Tuskaa ja kipua
Ruoskaa kun selkään saan

Kaipaa en porkkanaa
Vaan piinaa ihanaa
Tuskaa ja kipua
Mä ruoskaa kun selkään saan

Mä ruoskaa kun selkään saan
Ja nyt minä ruoskaa saan

 

3. Lainaa vain

Lapsi olin, kun mun äitini
Kertoi mulle viisauden, juu
Turhaa liikaa töitä tehdä on
Viisas vähemmällä selviää

Ja nyt kun laulun kirjoitan
Ohjenuoran tuon mä muistan
Siis lyriikat, sekä biitin
Muilta vien, enkä kadu lainkaan

Tää on lainaa vain
Ja lainaa vain on koko laulu tää
Se ei ole väärin
Kun kaikki muutkin tekee niin

We are the heroes of our time… eiku… oho
Plagioinnista syytöksen mä sain… oho… eikun siis…
And dancing demons in our minds… eiku… oho
Koska elämäkin on lainaa vain…joo …joo

Ah, korvat nyt hörölle, bitch please
Mitä siis, vaikka vähän lainasin?
Kyllä jostain myös sen kaiken varastanut on
Täällä meidän pikku pallolla

Kaikki kerrottu on sadut
Kaikki kirjoitettu gradut
Kaikki laulettu myös laulut
Voit vain lainaa (Joo, just niin)

Copypaste ystävä on
Olet siekailematon
Periaatteet nurkkaan
Lainaa vain!
Vai kuinka Jess?

Tää on lainaa vain
Ja lainaa vain on koko laulu tää
Se ei ole väärin (Ei väärin)
Kun kaikki muutkin tekee niin (Hei, hei, hei)

We are the heroes of our time… eiku… oho
(Jeah, eikä tätä edes huomaa aivoton)
Plagioinnista syytöksen mä sain… oho… eikun siis…
(Vaik kaikki tämä tehty jo kerran on)
(Tää on lainaa vain)

And dancing demons in our minds… eiku… oho
(On osattava olla moraaliton)
Koska elämäkin on lainaa vain…joo …joo

Ne voi meitä syyttää
Mut ei ne pysty todistaa

We are the heroes of our time… eiku… oho
Plagioinnista syytöksen mä sain… oho… me lainataan…
And dancing demons in our minds… eiku… oho
Koska elämäkin on lainaa vain…joo …joo.. ou jee

 

4. Sarjakuvia

Siivotessain mun komeroitain
Pahvisen laatikon löysin yllättäen
Unohtuneen

Tuon laatikon sisältö muistoja soi
Se lapsena iloa päiviin paljon niin toi

Kellastuneet vanhimmat kirjat jo on
Mut ehjii kumminkin

Vuosiini noihin vielä kaipaan
Kun minä luin vain sarjakuvia
Karvinen aina jaksaa naurattaa

Ja äitini huusi ”Syömään jo tuu!”
Mut tarina vielä kesken on
Roope Ankan kanssa seikkailuun

Nuo lehdet mukanain työhuoneeseen toin
Tuntien ajaksi niihin mä uppouduin
Voi nostalgiaa!

Ja vaimoni tuolle vain vieressä nauraa
Aikuista miestä kun muistot nyt liikuttaa

Kellastuneet vanhimmat kirjat jo on
Lukukelpoisia siltikin nuo rakkaimmat
Kaikki läpi käydään

Vuosiini noihin vielä kaipaan
Kun minä luin vain sarjakuvia
Karvinen aina jaksaa naurattaa

Ja vaimoni huutaa ”Syömään jo tuu!”
Mut tarina vielä kesken on
Roope Ankan kanssa seikkailuun

Seikkailuun

 

5. Matkustaja

On jätkiä neljä autossaan
Ja viides on tummempi hahmoltaan
Kyydin pummannut kai
Vaan vauhti on vieraasta leppoisaa
Kun kuski ei taida uskaltaa, minkäs teet

Hiiri vai mies, hetkinen keskustellaan
On tyhjä öinen tie

Vihjaus auttoi, kaahataan pois
Tukkia toisten turvat vois
Nuoria vain kerran ollaan, yeah

Jäi jarrutusjäljet kertoen mistä
Vainajat syöksyi männikköön
Kellot seis, kiireet nollautui

Nyt turhaan sattuneen syytä arvaillaan
Neljä on riistetty rakkailtaan
Lainkaan ei viidettä näy
Tuo kasvoton varmaan jossakin liftaa
Yllytyshulluun kuulijaan sihtaa taas

Hiiri vai mies, hetkinen keskustellaan
Symppaa kuljettajaa, kärryään säästellä saa
Jos ei löydy pokkaa

Vihjaus auttoi, kaahataan pois
Tukkia toisten turvat vois
Nuoria vain kerran ollaan, yeah

Jäi jarrutusjäljet kertoen mistä
Vainajat syöksyi männikköön
Kellot seis, kiireet nollautui

Nollautui