1. Pärjäilen
2. Nuoruus
3. Nainen
4. En pelkää

* * * * * * * * * *

1. Pärjäilen

(Sudden Lights – Just fine https://www.youtube.com/watch?v=vyMyBBX_fYc )

Yksin eksyin tungokseen
Kiireisten ihmisten
Ei oo aikaa

Aa, aa, aa

Vanhukset, teinit
Ja poliitikotkin
Orjiksi he jäivät älykkäämmän laitteen

Aa, aa, aa

Et tahdo nähdä
Et tahdo kuulla
Et ollenkaan

Aa, aa, aa

Vain hulluus maata pyörittää
Vaan sitä tuskin kukaan edes huomaa

Aa, aa, aa

Vain omaa aikaa ja peilikuvaa
Me täällä palvellaan
Ainiaan

Aa, aa, aa

Jos ainoa olen, niin olkoon se sitten niin
En yritä maata pelastaa
Jos piittaa en, mä pärjäilen

Ja niin mä pärjäilen


2. Nuoruus

(Indigo – Vesna https://www.youtube.com/watch?v=f3zTkmmzUmY )

Vain tovin ihminen niin nuori on
Ennakkoluuloton ja puhdas
Vierii vuodet lailla kolikon
Haaveet vaihtuu

Laula siis, kun lämpö meitä hellii
Laula siis, on syksyyn vielä aikaa
Laula siis, kun lämpö meitä hellii
Laula siis

Katso taivaalle, on ihanin sää
Luo pilvet kuviaan toiveista
On kevät tullut, viimein sulaa jää
Ja tunnet onnen

Laula siis, kun lämpö meitä hellii
Laula siis, on syksyyn vielä aikaa

Nuoruudesta saat aina muistaa
Ne suuret tunteet
Nuoruudesta saat aina muistaa
Vapauden voiman

Nuoruudesta saat aina muistaa
(Laula siis, kun lämpö meitä hellii)
Ne suuret tunteet

Nuoruudesta saat aina muistaa
(Laula siis, on syksyyn vielä aikaa)
Vapauden voiman

Vain tovin ihminen niin nuori on


3. Nainen

(Julinoza – Hto ya? https://www.youtube.com/watch?v=XdNrYAV5qhQ )

Syrjän metsässä kulkevaa
Onnettomuus voi odottaa
Tarkka oothan, mies
Muuten sut nappaan

Nainen, ihmeellinen
Pyhä olento, niin Luoja muinoin päätti, hän päätti
Nainen, voimakas
Taian mä teen, kahleissa oot

Nainen, ihmeellinen
Taian mä teen, kahleissa oot
Kahleissa oot


4. En pelkää

(Mountain Breeze – I see you https://www.youtube.com/watch?v=YOjhD-86M1g )

Ystäväin
Tää maailma pyörii väärin päin
Joskus aallot meitä heittelee
Mutta paineen alla taivu en

Jos itkettää
Sä olet minulle aina olkapää
Enkä pelkää öiden mörköjä
Rinnallas on mulla tehtävä

En pelkää, en pelkää
En myrskyjä
En vaaroja
En kuolemaa

En pelkää, en pelkää
Kun kaadutaan
Me suurempaan
Vain uskotaan
Ja voimaa taas saan

Harhaillaan
Vierelläs on kaikki helpompaa
Katson silmiisi ja niistä nään
Mä että luottaa voin aina ystävään

En pelkää, en pelkää
En myrskyjä
En vaaroja
En kuolemaa

Ystäväin
Tää maailma pyörii väärin päin

En pelkää, en pelkää
En myrskyjä
En vaaroja
En kuolemaa

En pelkää, en pelkää
Kun kaadutaan
Me suurempaan
Vain uskotaan
Ja voimaa taas saan