1. Lankeemus
2. Hetken vanki
3. Maanantaina
4. Kontrolli
5. Darra
6. Panda
7. On kaikkeen syy
8. Eksyksissä
9. Suksee
10. Onnenonkijat
11. Musofobia
12. Road trip

* * * * * * * * * * *

1. Lankeemus

(Loreen – Statements https://www.youtube.com/watch?v=Bdil9UO80Yo )

Paholainen korvaan kuiskuttaa
Lihan ilot alkaa houkuttaa
Ahneus ei hetken rauhaa suo
Niin ylpeys kun lankeemuksen tuo

Minä astuin harhaan
Minä astuin harhaan
Minä astuin harhaan

Luoja armahda, nää liekit polttaa mua
Eksyin pimeyteen, siks tarvitsen nyt sua
Minä sorruin
Minä sorruin syntiin, syntiin

Laiska mieli työtä helpottaa
Ylensyönti tuskan tainnuttaa
Kateus ei tyynnytystä saa
Ja viha joka miehen valloittaa noin

Minä astuin harhaan
Minä astuin harhaan
Minä astuin harhaan
Minä astuin harhaan

Luoja armahda, nää liekit polttaa mua
Eksyin pimeyteen, siks tarvitsen nyt sua
Minä sorruin
Minä sorruin syntiin, syntiin

Luoja armahda, nää liekit polttaa mua
Jouduin pimeyteen, siks tarvitsen nyt sua
Minä sorruin
Minä sorruin

(Syntiin, syntiin)
(Syntiin) Minä sorruin
Minä sorruin (syntiin)
Minä sorruin syntiin

 

2. Hetken vanki

(Dagna – Feel it https://www.youtube.com/watch?v=ycZvDzevkYQ )

Tartu hetkeen
Tartu hetkeen
Tartu hetkeen

Mitä kuuluu?
Kuuluu kunnes poistutaan
Pato murtuu
Sekä murtuu uudestaan

Yhä muistan
Ajan, jolloin surrut en
Muistan sen, muistan sen

Yöt, aamut ja päivät seuraa toisiaan
Silti äsken nähty on kuin unta vaan
Tartu hetkeen
Ensimmäiseen
Elää saat sen aina uudelleen
Tartu hetkeen siis aina uudelleen

Jäit häkkiin
Joka unhoon johdattaa
Ehkä jossain
Sen voit tiedostaa

Lailla hiekan
Vaikka muistot lasket pois
Uskon sen, uskon sen

Yöt, aamut ja päivät seuraa toisiaan
Silti äsken nähty on kuin unta vaan
Tartu hetkeen
Ensimmäiseen
Elää saat sen aina uudelleen
Tartu hetkeen siis aina uudelleen

Siis tartu hetkeen
Ensimmäiseen
Ennen kuin kuolet
Luot tunteen häivähdykseen
Iäisyyteen
Tartu hetkeen

Yöt, aamut ja päivät seuraa toisiaan
Silti äsken nähty on kuin unta vaan
Tartu hetkeen
Ensimmäiseen
Elää saat sen aina uudelleen
Tartu hetkeen siis aina uudelleen

Yöt, aamut ja päivät seuraa toisiaan
Silti äsken nähty on kuin unta vaan
Tartu hetkeen
Ensimmäiseen
Elää saat sen aina uudelleen
Tartu hetkeen siis aina uudelleen

Tartu hetkeen, tartu hetkeen
Niin tee, tartu hetkeen
Tartu hetkeen siis aina uudelleen

 

3. Maanantaina

(Greta Zazza – Like I love you https://www.youtube.com/watch?v=iArPTg7oMDQ )

Arvaavatko lapset, jos laitan huivin
Että meni eilinen täysin puihin?

Rehtorilla oli viini, oli sänky, poreamme
Ja liikaa aikaa tunteisiin
Hyvä ruoka, hyvä juoma, heräteltiin halujamme
Me liitutaulut pyyhittiin
Yeah...

Sä suutelit, mä vastasin
Ja johdattelit sänkyyn
Teit fritsuja ja kuiskasit:
"Nää mietityttää vasta

Oo-o-oo-o-oo-o-oo maanantaina...
Maanantaina..." Niin

Ryhmätöillä käynnistyy kouluviikko
Kun opettaja on hieman siipirikko
Oh... yeah yeah...

Sä suutelit, mä vastasin
Ja johdattelit sänkyyn
Teit fritsuja ja kuiskasit:
"Nää mietityttää vasta

Oo-o-oo-o-oo-o-oo maanantaina...
Maanantaina..." Niin
Maanantaina...
Maanantaina...
Maanantaina... Niin

Arvaavatko lapset, jos laitan huivin?
Yeah...

Sä suutelit, mä vastasin
Ja johdattelit sänkyyn
Teit fritsuja ja kuiskasit:
"Nää mietityttää vasta

Oo-o-oo-o-oo-o-oo maanantaina...
Maanantaina..." Niin
Maanantaina...
Maanantaina...
Maanantaina... Niin

 

4. Kontrolli

(Shiny Raia – All you https://www.youtube.com/watch?v=aEc0sDamggo )

Ruoka
On vain hairahdus
Kauppaa kun käyn
Vältämme kielletyt hedelmät
Näin pärjätty
On monta vuotta
Koukussa oon

Ruoka
On vain hairahdus
Kauppaa kun käyn
(Se koukuttaa)

Kontrollin hankin
Vihdoin elämästä
Oi, nautin kuin hullu

Kontrollin hankin
Vihdoin elämästä
Oi, nautin kuin hullu

Kontrollin hankin
Vihdoin elämästä
Oi, nautin kuin hullu

Sopimukset, pakotteet
Keho kiistää
Ja mieli kiittää
Välttämätön
On ravinteikas lehti
Sen kompensoin

Tarpeeton poistuu
Päistä molemmista
Ja lasketaan taas nettomenoja
Kuin aarteita
Nyt suoli iloitsee

Kontrollin hankin
Vihdoin elämästä
Oi, nautin kuin hullu

Kontrollin hankin
Vihdoin elämästä
Oi, nautin kuin hullu

Kontrollin hankin
Vihdoin elämästä
Oi, nautin kuin hullu

Kontrollin hankin
Vihdoin elämästä
Oi, nautin kuin hullu

(Niin kuin hullu)
(Nautin...)

 

5. Darra

(Benjamin Ingrosso – Good lovin' https://www.youtube.com/watch?v=pwpmyvl2csc )

On kipeä pää
Muista en mitään
Missä oikein oon?

On sängyssä mies
Se alasti on
Kädet karvaisimmat sillä myöskin on

Ja vatsassa pyörii
Mutten varmaks tiedä mikä se on
Nyt oksennus lentää
Mä vessaan meen

Darra, tapasimme jälleen vanha ystäväin
Mä vain itseäni syyttää voin
Oi darra, mä eilistä en ehkä muista ollenkaan
Mut oon melko varma

Minä vedin taas liikaa viinaa, paljon viinaa
Mä vedin taas liikaa viinaa
Tais olla rankka perjantai

Välähdys
Taksitolpan eessä ehkä heiluttiin
Joku meistä taisi turpaan saada kunnolla

Ja varmaan
Poliiseja pakenimme juoksien
Mut miksi, muista en mä ollenkaan

Taas oksennus lentää
Mä vessaan meen

Darra, tapasimme jälleen vanha ystäväin
Mä vain itseäni syyttää voin
Oi darra, mä eilistä en ehkä muista ollenkaan
Mut oon melko varma

Minä vedin taas liikaa viinaa, paljon viinaa
Mä vedin taas liikaa viinaa
Tais olla rankka perjantai

Vain yksi drinkki liikaa, beibi

Darra, tapasimme jälleen vanha ystäväin
Mä vain itseäni syyttää voin
Oi darra, mä eilistä en ehkä muista ollenkaan
Mut oon melko varma

Minä vedin taas liikaa viinaa, paljon viinaa
Mä vedin taas liikaa viinaa
Tais olla rankka perjantai

Liikaa viinaa, paljon viinaa
Mä vedin taas liikaa viinaa
Tais olla rankka perjantai

On kipeä pää
Muista en mitään
Missä oikein oon?

 

6. Panda

(Jon Henrik Fjällgren feat. Aninia – En värld full av strider https://www.youtube.com/watch?v=CrmTuVYESoI )

Paikkaan uuteen tullut kaukaa
Sinne häntä ollaan varrottu
Bambua kuin karkkia ahmien syö panda

Pörröisyydellään hurmaa, se hurmaa
Maailma tassuilleen käy
Vaan tiedä ei muutolleen syytä, ei laisinkaan
Jossain päätetty on: oot nappula vain
Politiikkaa

Pörröisyydellään hurmaa, se hurmaa
Maailma tassuilleen käy
Vaan tiedä ei muutolleen syytä, ei laisinkaan
Jossain päätetty on: oot nappula vain
Politiikkaa

Pörröisyydellään hurmaa, se hurmaa
Maailma tassuilleen käy
Vaan tiedä ei muutolleen syytä, ei laisinkaan
Jossain päätetty on: oot nappula vain
Vain politiikkaa

 

7. On kaikkeen syy

(In Fusion – Nothing ever knocked us over https://www.youtube.com/watch?v=bnkb0GGE-Jc )

Minulla on sielussa ajatusten virta suunnaton
On elämäni ihme ja kohtaloni lahja lainaton
En ole yhtä luojien kanssa enkä liioin helvetin
En usko pyhään henkeen, kun uskomasta eilen lakkasin

On syytä meille malja nostaa
Katson yksin huoneen nurkkaa
Mä katson yksin huoneen nurkkaa
Kun ympärillä nauru raikaa

On juhlat, kaikki tänne tulkaa
Katson yksin huoneen nurkkaa
Mä katson yksin huoneen nurkkaa
Ja tunnen, kuinka tanssi alkaa

Kaikelle on syynsä, ja valehtelemalla selvitään
En uskomasta lakkaisi, vaikka faktat pöytään isketään

On syytä meille malja nostaa
Katson yksin huoneen nurkkaa
Mä katson yksin huoneen nurkkaa
Kun ympärillä nauru raikaa

On juhlat, kaikki tänne tulkaa
Katson yksin huoneen nurkkaa
Mä katson yksin huoneen nurkkaa
Ja tunnen, kuinka tanssi alkaa

Minun ajatusten virta suunnaton
Ooh... Onhan kohtaloni lahja lainaton

On kaikkeen syy...
Katson yksin huoneen nurkkaa
Katson yksin huoneen nurkkaa

On syytä
On syytä meille malja nostaa
Katson yksin huoneen nurkkaa
Mä katson yksin huoneen nurkkaa
Kun ympärillä nauru raikaa

On juhlat, kaikki tänne tulkaa
Katson yksin huoneen nurkkaa
Mä katson yksin huoneen nurkkaa
Ja tunnen, kuinka tanssi alkaa

 

8. Eksyksissä

(Lolita Zero – Get frighten https://www.youtube.com/watch?v=0srOQa6ugLA )

Nyt eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Nyt eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Voi kettu, eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Nyt eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon, voi kettu

Korkkareistani luovun
Korot on rikki, mutaan ne jäi
Paljain jaloin kun kulkee
Tunne on ilkeen ällöttävä

Nyt eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Nyt eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Voi kettu, eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Nyt eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Voi kettu, eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Nyt eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Voi kettu, eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Nyt eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon, voi kettu

Korkkareistani luovun
Korot on rikki, mutaan ne jäi
Paljain jaloin kun kulkee
Tunne on ilkeen ällöttävä

Miks metsässä ees olenkaan?
On kartta tää ihan susi
Ken antoi sen, saa huutia
Voi, tahdon takaisin limoon!

Nyt eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Nyt eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Voi kettu, eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Nyt eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Voi kettu, eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Nyt eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Voi kettu, eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon
Nyt eksyksissä oon, nyt eksyksissä oon, voi kettu

 

9. Suksee

(Aron Hannes – Tonight https://www.youtube.com/watch?v=6PQYecFHMRo )

Päivä horisonttiin painuu
Klubien mainokset hehkuvat, ou jee
Converset ja verkkareiden tiukkuus
Tänään mut tähtiin nostavat, ou jee

DJ pääsee vauhtiin, liidän biitin tahtiin
Kiinnitin muiden huomion, oh
Massasta löydän katseen, oiskos siinä suksee?
Kiinnitin muiden huomion

Siirryn tiskille, ostan drinkin
Ja tarjoudun seuraksi
Iskulausetta ei ehdi lainkaan tulla
Tarttuu kylkeen kiinni kuumista kuumin ihminen

Jees, kuumista kuumin ihminen
Kuumista kuumin on

Kohta hotellin suojiin
Syöksymme suin päin toimintaan, ou jee

DJ pääsee vauhtiin, liidän biitin tahtiin
Kiinnitin muiden huomion (Oh)
Massasta löydän katseen, oiskos siinä suksee?
Kiinnitin muiden huomion

Siirryn tiskille, ostan drinkin
Ja tarjoudun seuraksi (Se kuumottaa)
Iskulausetta ei ehdi lainkaan tulla
Tarttuu kylkeen kiinni kuumista kuumin ihminen

Jees, kuumista kuumin ihminen
Kuumista kuumin on

Siirryin tiskille, ostin drinkin
Ja tarjouduin seuraksi
Mä koko yöksi jäinkin

DJ pääsee vauhtiin, liidän biitin tahtiin
Kiinnitin muiden huomion, oh
Massasta löydän katseen, oiskos siinä suksee?
Kiinnitin muiden huomion
Kiinnitin muiden huomion

 

10. Onnenonkijat

(Rune Rudberg Band – Run run away https://www.youtube.com/watch?v=Bder8o6hXww )

Nostit kytkimen, et jäänyt ankeuteen
Ukko hei, ajettaisko hemmettiin?
Mun tuuri silloin näytti kääntyneen
Kalastettiin ja pyörää rassattiin

Sä reissunainen oot ja myönsit tään
Aina valmis oisit uuden lehden kääntämään

Tää on vain onnenongintaa
Huolisin pikku sintinkin
Onnenongintaa
Onneain ongin vain

Nostit kytkimen, et jäänyt ankeuteen
Totta maar se hiukan kismittää
Jo kynnet isket toiseen saaliiseen
Siitä vain, on monta hölmömpää

Perääs haavi auki haikailenko siis?
Pystyy itse vielä nokkansa mies niistämään

Tää on vain onnenongintaa
Huolisin pikku sintinkin
Onnenongintaa
Onneain ongin vain

Jakselen, vaikken mitään saisikaan
Nenilleen saa muutkin vuorollaan

(Onnenongintaa)
Huolisin pikku sintinkin
Onnenongintaa
Onneain ongin vain

(Onnenongintaa)
Huolisin pikku sintinkin
Onnenongintaa
Onneain ongin vain
Onneain

 

11. Musofobia

(Axel Schylström – När ingen ser https://www.youtube.com/watch?v=pWf6HNDOWkE )

Olen mies mä miehekäs
Vastustaa ei kukaan nainen voi
Rautaa myös mä nostelen
Puoli tonnii helppo homma on

Olen mies mä peloton
Tai no yksi juttu ehkä on
Pienen pieni jyrsijä
Niskavillat pystyyn nostaa

Hiiren nään, sitä kestä en
Pöydälle hyppään, kun hiiren nään
Värisen, yksin tärisen
Kuin tyttö kiljun, kun hiiren nään

Kun hiiren nään, i-iik!
Kun hiiren nään, i-iik! i-i-i-i-iik!
Pöydälle hyppään, kun hiiren nään
Kuin tyttö kiljun, i-i-i-i-iik!

Miksi mua kammottaa
Juustorohmu aivan pikkuinen?
Tauteja se kuljettaa
Ruttoa mä tahdo saada en

Kavereita naurattaa
Tämä iso mies kun hiirtä säikähtää
Välitä mä siitä en
Vaarat vältän, henkiin jään

Hiiren nään, sitä kestä en
Pöydälle hyppään, kun hiiren nään
Värisen, yksin tärisen
Kuin tyttö kiljun, kun hiiren nään

Kun hiiren nään, i-iik!
Kun hiiren nään, i-iik! i-i-i-i-iik!
Pöydälle hyppään, kun hiiren nään
Kuin tyttö kiljun, i-i-i-i-iik!

Hiiren nään, minä sekoan
Kun hiiren nään
Ja kontrolloimaan en pelkoo voi
Kun hiiren nään

Hiiren nään, sitä kestä en
Pöydälle hyppään, kun hiiren nään
(Kun hiiren nään I-iik!)
Värisen, yksin tärisen
Kuin tyttö kiljun, kun hiiren nään

Kun hiiren nään, i-iik!
Kun hiiren nään, i-iik! i-i-i-i-iik!
Pöydälle hyppään, kun hiiren nään I-iik!
Kuin tyttö kiljun, i-i-i-i-iik!

(Hiiren nään, sitä kestä en)
Kun hiiren nään, i-iik!
(Hiiren nään, sitä kestä en)
Pöydälle hyppään

(Värisen, yksin tärisen)
Pöydälle hyppään
(Hiiren nään, sitä kestä en)
I-i-i-i-i-iik! i-i-i-i-i-iik!

 

12. Road trip

(Det Vet Du – Road trip https://www.youtube.com/watch?v=qj1Xf8RFGMM )

H-h-h-h-hei kundit...

On Suomen teillä audille tilaa
On bensaa suonet täynnä, iioo

Sikspäkki kaljaa, levy Popedaa
Että, kun on nuorena niin ihanaa
Huolia en muista, tai kiinnostu en
Tämä kesä menee kyllä rentoutuen

Pori, Tampere, Kouvola, Kotka ja Ii
Suomi on pullollaan mahdollisuuksii
Pelto ja järvi ja pelto ja järvi
Tulisipa kaupunki, lähtee järki

En tahdo Turkuun...
Äh, no kierretään sitten...
En tahdo Turkuun...
Äh, no kierretään sitten...

On Suomen teillä audille tilaa
On bensaa suonet täynnä, iioo
Kun bassot pomppii, pomppii myös auto
Ja kundit laulaa kilpaa, iioo

Oo-oo-i-o
En tahdo, tahdo Turkuun
Ooi-ooi-oo-oo-i-o
En tahdo, tahdo Turkuun
Ooi-ooi-oo-oo-i-jehhehhehhehhee-eii
Ohoo

Road trip

On Suomen teillä audille tilaa
On bensaa suonet täynnä, iioo

Nyt Porvooseen
Mut' Jyväskylän kautta
Sit' suunnaksi Hanko
Ja rantaa pitkin Vaasaan

En tahdo Turkuun...
Äh, no kierretään sitten...
En tahdo Turkuun...
Äh, no kierretään sitten...

On Suomen teillä audille tilaa
On bensaa suonet täynnä, iioo
Kun bassot pomppii, pomppii myös auto
Ja kundit laulaa kilpaa, iioo

Oo-oo-i-o
En tahdo, tahdo Turkuun
Ooi-ooi-oo-oo-i-o

Road trip

On Suomen teillä audille tilaa
On bensaa suonet täynnä, iioo

En tahdo, tahdo Turkuun
En tahdo, tahdo Turkuun

On Suomen teillä audille tilaa
Sikspäkki kaljaa, levy Popedaa
On bensaa suonet täynnä, iioo
Sikspäkki kaljaa, levy Popedaa

Häh? No mitä vi*tua?
Road trip

On Suomen teillä audille tilaa
On bensaa suonet täynnä, iioo
On Suomen teillä audille tilaa
On bensaa suonet täynnä, iioo