1. Rotko
2. Kuulen taas äänen sen
3. Kaikennielevä pimeys
4. Juoni
5. Joulun kissa
6. Vieraslaji

* * * * * * * * * *

1. Rotko

Pelko on kuin rotko
Sun se täytyy ylittää
Luota että pystyt
Ethän tähän jää

Sen rotkon tuolla puolella sä kaiken saat
Joten valmistaudu hyppäämään

Jaloissas voimaa on, on mahtis ääretön
Jos uskot, niin pystyt lentämään
Jaloissas voimaa on, et murtua sä saa
Usko niin pystyt lentämään
Oh… oh…

Suurelta se näyttää
Niinkuin oisi mahdoton
Ja vaik se mieltäs koittaa käyttää
Niin ole peloton

Sen rotkon tuolla puolella sä kaiken saat
Joten valmistaudu hyppäämään

Jaloissas voimaa on, on mahtis ääretön
Jos uskot, niin pystyt lentämään
Jaloissas voimaa on, et murtua sä saa
Usko niin pystyt lentämään
Oh… oh…

Etkö usko? jaloissas voimaa on, oh…
Etkö usko? jaloissas voimaa on, oh…

Jaloissas voimaa on, on mahtis ääretön
Jaloissas voimaa on, sä lentää voit
Jaloissas voimaa on, on mahtis ääretön
Jaloissas voimaa on, pystyt lentämään

Jaloissas voimaa on, on mahtis ääretön
Jaloissas voimaa on, on mahtis ääretön
Jos uskot niin pystyt lentämään
(Jaloissas voimaa on, et murtua sä saa)
Usko niin pystyt lentämään


2. Kuulen taas äänen sen

Kuuletko sen äänen?
Oi, se ääni kuuluu taas
Naapuriko huutaa?
Ei, ei huudakaan

Se ääni päässä aina soi
Se soi, soi vaan
Enkä tiedä, milloin rauhan saan

Kuulen taas äänen sen, kuulen sen kuiskivan
Sen lauluun yhdyn ja mongerran
Kuulen taas äänen sen, kuulen sen huudon
Lauluun yhdyn ja mongerran
Ooh... Ooh...

Mistä ääni kuuluu?
Sen mä päätin selvittää
Mmh, mä juoksin maailmalla vuoden
Ääntä kohti käänsin askeleet

Se ääni päässä aina soi
Se soi, soi vaan
Enkä tiedä, milloin rauhan saan

Kuulen taas äänen sen, kuulen sen kuiskivan
Sen lauluun yhdyn ja mongerran
Kuulen taas äänen sen, kuulen sen huudon
Lauluun yhdyn ja mongerran
Ooh... Ooh...

Ääni soimaa, se omatunto on, ooh...
Ääni soimaa, se omatunto on, ooh...

Kuulen taas äänen sen, kuulen sen kuiskivan
Kuulen taas äänen sen, päänsisäisen
Kuulen taas äänen sen, kuulen sen kuiskivan
Kuulen taas äänen sen, ja se kolkuttaa

Kuulen taas äänen sen, kuulen sen kuiskivan
Kuulen taas äänen sen, kuulen sen kuiskivan
Sen lauluun yhdyn ja mongerran
(Kuulen taas äänen sen, kuulen sen huudon)
Lauluun yhdyn ja mongerran


3. Kaikennielevä pimeys

Miksi nousta pystyyn?
Oi, on peti koti mun
Jengi löi mut lyttyyn
Oi, milloin oon sun?

Kai voisit tarjota mulle paukun kun mun
Hetket loppuu, hetket loppuu nyt

Pimeys ei voita mua, pimeys ei kestäkään
Mä jatkan, on mieli raiteillaan
Pimeys ei voita mua, pimeys ei jääkään
Jatkan, on mieli raiteillaan
Oh...oh...

Hetki elää siellä
Oi, mis siihen uskoo on
Ei kaikki sitä samoin miellä
Oi, mäkään en just

Kai voisit tarjota mulle paukun kun mun
Hetket loppuu, hetket loppuu nyt

Pimeys ei voita mua, pimeys ei kestäkään
Mä jatkan, on mieli raiteillaan
Pimeys ei voita mua, pimeys ei jääkään
Jatkan, on mieli raiteillaan
Oh...oh...

Miksi nousta, pimeys ei voita mua! (oh...)
Miksi nousta, pimeys ei voita mua! (oh...)

Pimeys ei voita mua, pimeys ei kestäkään
Pimeys ei voita mua, on raiteillaan
Pimeys ei voita mua, pimeys ei kestäkään
Pimeys ei voita mua, nyt on raiteillaan

Pimeys ei voita mua, pimeys ei kestäkään
Pimeys ei voita mua, pimeys ei kestäkään
Mä jatkan, on mieli raiteillaan
(Pimeys ei voita mua, pimeys ei jääkään)
Jatkan, on mieli raiteillaan


4. Juoni

Tarinani päättyy
Juoni juoksee päätökseen
Uusi sivu kääntyy
Synnyn uudelleen

Ken menneisyyttä muistelee, jää menneeseen
Minä suuntaan kohti tulevaa

En pelkää maailmaa, en pelkää kuolemaa
Sen kohtaan vaaroille nauraen
En pelkää maailmaa, ei tuota ongelmaa
Löytää polkua uuteen alkuun

Uusi juoni kutsuu
Minne polku johtaakaan?
Kunnia sankarille kuuluu
Sen hän saavuttaa

Ken menneisyyttä muistelee, jää menneeseen
Minä suuntaan kohti tulevaa

En pelkää maailmaa, en pelkää kuolemaa
Sen kohtaan vaaroille nauraen
En pelkää maailmaa, ei tuota ongelmaa
Löytää polkua uuteen alkuun
Oo... oo...

Enkö pelkää? En pelkää maailmaa, oo...
Enkö pelkää? En pelkää maailmaa, oo...

En pelkää maailmaa, en pelkää kuolemaa
En pelkää maailmaa, en laisinkaan
En pelkää maailmaa, en pelkää kuolemaa
En pelkää maailmaa, uskon unelmaan

En pelkää maailmaa, en pelkää kuolemaa
En pelkää maailmaa, en pelkää kuolemaa
Sen kohtaan vaaroille nauraen taas
En pelkää maailmaa, ei tuota ongelmaa
Löytää polkua uuteen alkuun


5. Joulun kissa

Hiki pintaan nousee, joulu kohta lähestyy
Lampaanvilla muotoon paidan järjestyy
Kun aattoilta lankeaa, se ilmestyy
Suuri peto kiilusilmäinen

Käy kissa tarujen kysymään tiukkana:
Saitkos jo vaatteita uusia?
Jos vastaus kielteinen, on karu kohtalo
Kissan vatsasta paikan saat
Miau... miau...

Esimerkin voima töihin syksyn johdattaa
Siis lammaskatraitanne hoivatkaa, ne keritkää
Kun aattoilta lankeaa, se ilmestyy
Suuri peto kiilusilmäinen

Käy kissa tarujen kysymään tiukkana:
Saitkos jo vaatteita uusia?
Jos vastaus kielteinen, on karu kohtalo
Kissan vatsasta paikan saat
Miau... miau...

Kissa katsoo jouluiset paketit, miau
Kissa katsoo jouluiset paketit, miau

Käy kissa tarujen kysymään tiukkana
Käy kissa kysymään: saitko vaatteet?
Käy kissa tarujen kysymään tiukkana
Tuo kissa tarujen muutoin hotkaisee

Käy kissa tarujen kysymään tiukkana

Käy kissa tarujen kysymään tiukkana:
Saitkos jo vaatteita uusia?
(Jos vastaus kielteinen, on karu kohtalo)
Kissan vatsasta paikan saat


6. Vieraslaji

Sabotoimaan saavuin
Harmitonta planeettaa
Itsetuhoon suistin
Alkuasukkaat

Kun kylmä kalvoi suomujain, sen ilmaston
Heti Herzabin-kaltaistin

Nyt kutsun kansaani, nyt kutsun siskojain
Sol III on aika asuttaa
Nyt kutsun kansaani, nyt kutsun veljiäin
Vehmas maailma täällä oottaa
Oo...
Oo...

Herzab onhan kaunis
Loppuun kaluttunakin
Mm... vaan uusi kotimaailmamme
On vertainen viiden Herzabin

Kun kylmä kalvoi suomujain, sen ilmaston
Heti Herzabin-kaltaistin

Nyt kutsun kansaani, nyt kutsun siskojain
Sol III on aika asuttaa
Nyt kutsun kansaani, nyt kutsun veljiäin
Vehmas maailma täällä oottaa
Oo...
Oo...

Huudan kauas, kun kutsun kansaani, oo...
Huudan kauas, kun kutsun kansaani, oo...

Nyt kutsun kansaani, nyt kutsun siskojain
Nyt kutsun kansaani Sol III:een
Nyt kutsun kansaani, nyt kutsun veljiäin
Nyt kutsun kansaani priimamaailmaan

Nyt kutsun kansaani, nyt kutsun siskojain
Nyt kutsun kansaani, nyt kutsun siskojain
Sol III on aika asuttaa
(Nyt kutsun kansaani, nyt kutsun veljiäin)
Vehmas maailma täällä oottaa