1. Sossupummi
2. Erhe
3. Lukittu huone
4. Mä haluan mojiton
5. Halinalle
6. Party time!
7. Revontulimaa
8. Elegba
9. Vuorokausirytmi
10. Kassapoika

* * * * * * * * * *

1. Sossupummi

Ace Wilder - Busy doin' nothin' https://www.youtube.com/watch?v=680R1Gq2YYU

Herään ja aikapommi tikittää
Viisarit ei näytä edes yhdeksää
Silti oon jo tuntikaudet myöhässä
Hieraisen pois ruusunpiikit silmistä

Jotkut huokailee, etten työtäin tee
Muka sossupummi oon
Heille käännän pään, mainetta syypään
Kuitenkaan en irti saa

On kiire, kiire, kiire kun en mitään mä tee
Vain pääni omat säännöt nyt täällä pätee
On kiire, kiire, kiire kun en mitään mä tee
Mun säännöt pätee
Nyt kun en mitään mä tee

Mä teen mun työt, työt, työt
Kun tehtävä on, siis myöhemmin
Mä teen mun työt, työt, työt
Kun tehtävä on, tai sitten en
Mä teen mun työt, työt, työt
Kun tehtävä on, siis myöhemmin
Mä teen mun työt, työt, työt
Kun tehtävä on, tai sitten en

Minut luotiin muita määräämään
Pomon elkein työn kiitos keräämään
Torkun kun saapuu toiset taoiltaan
Aamuuni on muiden alkuiltaa

Jotkut huokailee, etten työtäin tee
Muka sossupummi oon
Heille käännän pään, mainetta syypään
Kuitenkaan en irti saa

On kiire, kiire, kiire kun en mitään mä tee
Vain pääni omat säännöt nyt täällä pätee
On kiire, kiire, kiire kun en mitään mä tee
Mun säännöt pätee
Nyt kun en mitään mä tee

Mä teen mun työt, työt, työt
Kun tehtävä on, siis myöhemmin
Mä teen mun työt, työt, työt
Kun tehtävä on, tai sitten en
Mä teen mun työt, työt, työt
Kun tehtävä on, siis myöhemmin
Mä teen mun työt, työt, työt
Kun tehtävä on, tai sitten en

No joo, pakko kuitenkin myöntää
Vaikka maine on laiskan ja syypään
Niin ne mä irti pystyisin saamaan
Ellei se liikaa vaatisi vaivaa

On niin kiire, kiire, kiire kun en mitään mä tee
Vain pääni omat säännöt nyt täällä pätee
On kiire, kiire, kiire kun en mitään mä tee
Mun säännöt pätee
Nyt kun en mitään mä tee

Mä teen mun työt, työt, työt
Kun tehtävä on, siis myöhemmin
Mä teen mun työt, työt, työt
Kun tehtävä on, tai sitten en
Mä teen mun työt, työt, työt
Kun tehtävä on, siis myöhemmin
Mä teen mun työt, työt, työt
Tai sitten en

 

2. Erhe

Bandits - One https://www.youtube.com/watch?v=-r4wEryNyo4

Sievä näky etupulpetissaan
Hän ajatukset valloittaa
Voi, saispa yhden pienen lauseen aikaan...

Trigonometriasta tehtävää
Pääsen kokeessa nyt pätemään
Mut lopputulos aivan muulta näyttää

Open punakynän jälki paistaa: Hmm?
Hups, numeron mä olin laittanut...

Voi ei, pöhkö oon!
En erhettäni huomannut
Hän ei tiennytkään
Siks viestiä ei saapunut

Poistun taaemmaksi punastuen
Ja naurunremakassa mä häpeilen
Silti katsekontaktin hän ottaa

Ja open punakynän jälki paistaa: Hmm?
Hups, numeron mä olin laittanut...

Voi ei, pöhkö oon!
En erhettäni huomannut
Hän ei tiennytkään
Siks viestiä ei saapunut

Voi ei, pöhkö oon!
En erhettäni huomannut
Hän ei tiennytkään
Siks viestiä ei saapunut

Ja open punakynän jälki paistaa: Hmm?
Hups, numeron mä olin laittanut...

Voi ei, pöhkö oon!
En erhettäni huomannut
Hän ei tiennytkään
Siks viestiä ei saapunut

Voi ei, pöhkö oon!
En erhettäni huomannut
Hän ei tiennytkään
Siks viestiä ei saapunut

Voi ei, pöhkö oon!
En erhettäni huomannut
Häntä ei haitannut
Sen hymyllään on kertonut

 

3. Lukittu huone

Krystallia - Petalouda stin Athina https://www.youtube.com/watch?v=y_akdyJt5Ds

Huone tiivis, aukoton
Silti siellä käyty on
Ovi murra, löydät ruumiin
Uhriverta lammikon

Missään ei murhaajaa
On vihjeet nielaissut maa

Saavuit Sherlock, palkan saa
Kun oivaltaa
Etäisyys poissa
Salaisin, suloisin
Meille jää
Jos voit selvittää
Mysteerin

Yli vetten leijaillaan
Läpi seinän kuljetaan
Haet suotta DNA:ta
Ei näy nyt hiustakaan

Jahtaa vain murhaajaa
On vihjeet nielaissut maa

Saavuit Sherlock, palkan saa
Kun oivaltaa
Etäisyys poissa
Salaisin, suloisin
Meille jää
Jos voit selvittää

Saavuit Sherlock, palkan saa
Kun oivaltaa
Etäisyys poissa
Salaisin, suloisin
Meille jää
Jos voit selvittää
Mysteerin

 

4. Mä haluan mojiton

2 Fabiola feat. Loredana - She's after my piano https://www.youtube.com/watch?v=7H-Pqllaapg

(Mä haluan mojiton)
(Mojiton)

Tähtäävät he aamukuuteen, bileet jatkuu saa
Koskaan en voi tuntee mitään tämän hauskempaa
Jos vain saisin jotain millä bileet aloittaa
Tiedän mitä pyytäisin

(Mä haluan mojiton)
(Mojiton)

Laulu alkaa, juhlintaa ei mikään pysäytä
Pervo mukaan haluaa, mua tahtoo himoita
Tarvitsen vain jotain millä bileet jatkuu voi
Tiedän sen, kun sävelet musiikissa soi

(Mä haluan mojiton)
(Mojiton)
(Mä haluan mojiton, oo… oo…)
(Mojiton, oo… oo…)
(Mä haluan mojiton)

”Pervo näpit irti!”

Tähtäävät he aamukuuteen, bileet jatkuu saa
Koskaan en voi tuntee mitään tämän hauskempaa
Jos vain saisin jotain millä bileet aloittaa
Tiedän mitä pyytäisin

(Mä haluan mojiton, mojiton, mojiton, mojiton, mojiton)
(Mä haluan mojiton, oo… oo…)
(Mä haluan mojiton, oo… oo…)

(Mä haluan mojiton, oo…)
(Mä haluan mojiton, oo…)
(Mä haluan mojiton, oo…)
(Mä haluan mojiton)

 

5. Halinalle

Linus Svenning - Bröder https://www.youtube.com/watch?v=LL0dLQ69-v0

Sä leikit kanssani, pieni pääsi nauroi niin
Vaan kohta syrjään jäin, lähdit uusiin haasteisiin
Sain pölystä peittoni, kaapin päälle jäin
"Kai tehty on tahtoni", mä pohdin synkeyttäin

Halinalle, olin halinalle
Puhkuin sun huolet suoraan pöydän alle
Halinalle, olin halinalle
Puhkuin sun huolet suoraan pöydän alle

Aikani sain sua kuunnella vain
Ja työni tein
Halinalle, olin halinalle
Puhkuin sun huolet suoraan pöydän alle

Sä saavuit huutaen kerran pieneen huoneesees
Näin huolten voittaneen sut, tahdoit takaisin lapsuutees
Me kohdattiin jälleen, ja halaus yhdistää

Halinalle, olin halinalle
Puhkuin sun huolet suoraan pöydän alle
Halinalle, olin halinalle
Puhkuin sun huolet suoraan pöydän alle

Aikani sain sua kuunnella vain
Ja työni tein
Halinalle
Huolet pöydän alle

Halinalle, olen halinalle
Puhkun sun huolet suoraan pöydän alle
Halinalle, olen halinalle
Puhkun sun huolet suoraan pöydän alle

Vieläkin saan sua kuunnella vaan
Näin työni teen
Halinalle, olen halinalle
Puhkun sun huolet suoraan pöydän alle

 

6. Party time!

Panetoz - Efter solsken https://www.youtube.com/watch?v=unVOe6udf4M

On juhlat kuumat taas,
parhaat mimmit on siellä.
Tulkaa mukaan,
basso pauhaammaan,
on aika juhlia rajusti...

Olin koko viikon vankilassa taas,
neljän seinä sisällä kontorissa yksin.
Yksin koko viikon jouduin raatamaan,
ei kukaan tullut ees moikkaamaan.

Oli ran-rankaa, yk-yksin vaan
mutta perjantaina kaikki muuttu taas.
Juhlan aika,
missä on baari rinne?
On siis aika juhlan parhaan,...

On juhlat kuumat taas,
parhaat mimmit on siellä.
Tulkaa mukaan,
basso pauhaammaan,
on aika juhlia rajusti...

On juhlat kuumat taas,
parhaat mimmit on siellä.
Tulkaa mukaan,
basso pauhaammaan,
on aika juhlia rajusti

Juomat on kohta juotu taas
uusi lasti tulossa kohta
Tanssi lattialla,
soi pelkä salsa
ei näitä juhlia mikään pysäytä.
Hei, hei, hei, hei tulkaa tanssimaan nyt!
hei, hei, hei, hei, tulkaa vielä kun pystyssä ollaan!
Hei, diisei pistä basso kovalle,
eihän tällä voi olla, kun naiset hyppii naamalle nyt.
Juhlitaan nyt vaan, nyt vaan,
kun vielä ollaan, ollaa,
Hei voisin mä olla jossain missä järkeä on,
järkee on, mut kun bileisiin mut pyydetään,
niin tänne tuun heti bilettään, jee..

On juhlat kuumat taas,
parhaat mimmit on siellä.
Tulkaa mukaan,
basso pauhaammaan,
on aika juhlia rajusti
On juhlat kuumat taas,
parhaat mimmit on siellä.
Tulkaa mukaan,
basso pauhaammaan,
on aika juhlia rajusti

On nämä juhlat parhaimat
on nämä juhlat parhaimat
joista seuraavat, vuodet puuhuutaan,
parhaat on kyllä koskaan.
Hei hei hei hei, lisää juomaa tuokaa sassiin!
Hei hei hei hei, poreamme päälle nyt!
Voisin olla jossain pois, Japani, kiina, jois. Ei muuta tekis, vain relais, ja kinais.
Jonku tytsyn jostain saalistas, sitten sen kans jois. Elämä ois ihanaa, jos ei olis aikarajaa.
Kello on vasta kuus, tik tak tik tak kello lyö, juhlat alkaneet vasta on, tästä alkaa party time ruletus...

On juhlat kuumat taas,
parhaat mimmit on siellä.
Tulkaa mukaan,
basso pauhaammaan,
on aika juhlia rajusti
On juhlat kuumat taas,
parhaat mimmit on siellä.
Tulkaa mukaan,
basso pauhaammaan,
on aika juhlia rajusti

On nämä juhlat parhaimat
on nämä juhlat parhaimat
joista seuraavat, vuodet puuhuutaan,
parhaat on kyllä koskaan.
Hei hei hei hei, lisää juomaa tuokaa sassiin!
Hei hei hei hei, party time ruletus ohi oon...

 

7. Revontulimaa

Janet Leon - Hollow https://www.youtube.com/watch?v=DrBrkgPa5yQ

Katson mä tähtitaivaan loisteeseen
Askel pakkasessa narskuu hiljakseen
Tänään en nää mun huoliani
Laavuun hetkiseksi voin hengähtää

Raastaa, kiire-elo raastaa
Revontulimaassa vaellan etsimässä rauhaa
Maailman meno mua hirvittää
Sen kilpajuoksussa enempää en jaksa painaa
Rauhaa, sitä kaipasin
Ja Lappiin matkustin

Luonnon värikirjo aina yllättää
Sen puhtaus halun elää jälleen synnyttää
Nyt aika jatkaa matkaa on
Seuraan kompassini pohjoisnuolta taas

Raastaa, kiire-elo raastaa
Revontulimaassa vaellan etsimässä rauhaa
Maailman meno mua hirvittää
Sen kilpajuoksussa enempää en jaksa

Epäelämää pakoon lähdin hiljaisuuteen
Mä syvemmälle sinne talsin
Rauhaa, sitä kaipasin
Ja Lappiin matkustin

Vain rauhaa...
Vain rauhaa...

Raastaa, kiire-elo raastaa
Revontulimaassa vaellan etsimässä rauhaa
Maailman meno mua hirvittää
Sen kilpajuoksussa enempää en jaksa

Epäelämää pakoon lähdin hiljaisuuteen
Mä syvemmälle sinne talsin
Rauhaa, sitä kaipasin
Ja Lappiin matkustin

 

8. Elegba

Mahan Moin - Aleo https://www.youtube.com/watch?v=Mc9VEZOgH70

Pysähtymättä pellon halki
Käy kulkuri tuo harteikas
Päähine veikeä huomiota kerää:
– Se punainen on
– Harmaapas!

Ja hetkessä on helvetti irti
Nyrkeistä kun ilma on täysi
Tappelun tyhjästä saa

Puijaa maailmaa Elegba
Riitaa aiheuttaa ja katoaa

Perään, perään, perään
Perään, perään, perään
Eshu, Eshu, ha! E-ei
Eshu, Eshu, jäät kiinni

Puijaa maailmaa Elegba
Riitaa aiheuttaa ja katoaa

Perään, perään, perään
Perään, perään, perään
Eshu, Eshu, ha! E-ei
Eshu, Eshu, jäät kiinni

Petkutit!

Punainen puoliks, toinen puoli harmaa
Kas, päähine tää kun haaviin jää
Vastakkaiset katsantokannat
Oikeita siis
Kumpikin
Turhaan taisteltiin

Puijaa maailmaa Elegba
Riitaa aiheuttaa ja katoaa

Perään, perään, perään
Perään, perään, perään
Eshu, Eshu, ha! E-ei
Eshu, Eshu, jäät kiinni

Puijaa maailmaa Elegba
Riitaa aiheuttaa ja katoaa

Perään, perään, perään
Perään, perään, perään
Eshu, Eshu, ha! E-ei
Eshu, Eshu, jäät kiinni

Petkutit!
Petkutit!
Petkutit!
Petkutit!

Puijaa maailmaa Elegba
Riitaa aiheuttaa ja katoaa

Perään, perään, perään
Perään, perään, perään
Eshu, Eshu, ha! E-ei
Eshu, Eshu, jäät kiinni

Puijaa maailmaa Elegba
Riitaa aiheuttaa ja katoaa

Perään, perään, perään
Perään, perään, perään
Eshu, Eshu, ha! E-ei
Eshu, Eshu, jäät kiinni

Petkutit!

 

9. Vuorokausirytmi

SIL - What's the time in Tokyo? https://www.youtube.com/watch?v=e3qBCrpG0zE

Laitoin jo lapsen nukkumaan
Tunnin matka keskustaan
Hotellissa ainut respa öisin oon
Kun tienoo hiljenee

Kuuden aikaan valkenee
Kiidän vasten autovirtaa
Kouluun lähti lapsikin, ja simahdan
Yhteenkuuluvuuden surmaa
Uuh, vuorokausirytmini

Yksinäinen liikemies
Saa avaimensa, kiittelee
Kun Ritan, aamuvuorotarjoilijan nään
Sanon sille moi

Kuuden aikaan valkenee
Kiidän vasten autovirtaa
Kouluun lähti lapsikin, ja simahdan
Yhteenkuuluvuuden surmaa
Vuorokausirytmini

Katosit kodistain
Harvoin edes nähtiin
Rakkaus on vitsi vain
Ja näpeilleen sai ehkä kumpikin

Palvelen, mutta sen
Nyt ammatiksi käsitän ja sinulle
En tullut hommiin, en niin

Kuuden aikaan valkenee
Kiidän vasten autovirtaa
Kouluun lähti lapsikin, ja simahdan
Yhteenkuuluvuuden surmaa
Oo, vuorokausirytmini
Vuorokausirytmini

 

10. Kassapoika

Elisa Lindström - Casanova https://www.youtube.com/watch?v=ji_jcFa4tp8

Kun astuin kauppaan toivoin siellä olevan
Jonkun jonka uskoin minuun sen tekevän, oo
Ah-ah-ah, tuon vaikutuksen

Mä kauppakärryjen kanssa lähestyin sua
Sydän nurkan takaa meinas pakahtua, oo
Ah-ah-ah, tän poitsun nähden

Sut kassalle unissani kuvittelin, oo
Ja kaikki vaatteet päältä pois
Sen oikeasti tekisin jos saisin sut
Oo, mutta mahdotonta vois, saada sua ois

Sä olet o-o-o, kassapoika
O-o-o, niin söötti poika
Kunpa saisin kaupan poitsun, nappisilmän

Sä olet o-o-o, kassapoika
O-o-o, aivan liian soma
Jos löydät itses luotani illalla
Mä vannon että leikkejä alla peiton on

Mä saavun kärryt kohti kanssan liukuhihnaa
Ja toivon että katseen sulta voida saan, oo
Ah-ah-ah, on toive turhaa

Sä käsket mua vain pankkikortin näyttämään, oo
Sinuna muuta pyytäisin
Sua käskisinkin vehjettäsi käyttämään
Oo, vaan mahdotonta vois, saada sua ois

Sä olet o-o-o, kassapoika
O-o-o, niin söötti poika
Kunpa saisin kaupan poitsun, nappisilmän

Sä olet o-o-o, kassapoika
O-o-o, aivan liian soma
Jos löydät itses luotani illalla
Mä vannon että leikkejä alla peiton on

Mä vielä katsahdan
Sun suuntaan kaipaillen
Sä viimein katsot mua, suot hymyn viipyillen

Sä olet o-o-o, kassapoika
O-o-o, niin söötti poika
Kunpa saisin kaupan poitsun, nappisilmän

Sä olet o-o-o, kassapoika
O-o-o, aivan liian soma
Jos löydät itses luotani illalla
Mä vannon että leikkejä alla peiton on