1. Vain mitali tyydyttää (CZE)
2. Vain sinä (CZE)
3. Tein sen (CZE)
4. Massanuori (SWE)
5. Puolijumalatar (CZE)
6. Joko ”saan” mennä? (SWE)
7. Ei nyt (CZE)
8. Jos oisin vuosi (SWE)
9. Jos uskaltaisin (SWE)

* * * * * * * * *

1. Vain mitali tyydyttää

Olympiahymni kajahtaa
Maailma yhteen pakkautuu
Maat taulukkoon kilpaa kipuaa
Nolottaishan luuserius

Mut täällä ylhäispäätetään:
Tavoitteista luovutaan
Jos parhaansa kukin yrittää
Se saa riittää kunniaan

Vain mitali tyydyttää maan
Mitali tyydyttää maan
Voitonnälässä joukkolynkataan
Ellet toteuta kansan toiveita
Mitali tyydyttää

On suuruuden ajat takana
Realismi kunniaan!
Se kielletään, käydään vaatimaan
Porilaisten marssia

Mihin unohtui aatteista
Kaikkein tärkein?
Kilpa jaloin

Vain mitali tyydyttää maan
Mitali tyydyttää maan
Voitonnälässä joukkolynkataan
Ellet toteuta kansan toiveita
Mitali tyydyttää

Me kasvomme menetetään
Maailmalle nöyristellään
Vain kultaa!

Mitali tyydyttää maan
Mitali tyydyttää maan
Voitonnälässä joukkolynkataan
Ellet toteuta kansan toiveita
Mitali tuokaa!

Mitali tyydyttää


2. Vain sinä

Kun maailmaa kohtaa tuomio
Tulossa kamala sää
Ja jäisi vain suuri raunio
Ei kukaan henkiin jää

Kun ihmiset tekee itsemurhaa ja kaikki kuolee vaan
Mutta älä luovu toivosta sillä kuulla nyt sä saat

Siis vain sä, vain sä
Vain sinä voit muuttaa maailmaa
Eikä kukaan muu sitä voi muuttaa
Vain sä

Kuinka voin muuttaa maailmaa, jos oon tavallinen?
Miten maailman muuttaminen on pelastamista?

Minä en ole täydellinen
Joten luovun toivosta

Siis en voi, en voi
En minä voi muuttaa maailmaa
Eikä kukaan voi maailmaa muuttaa
En voi

Antoi Luoja sulle voiman
Kysymyksees saat vastauksen
On aika

Vain sä, vain sä
Vain sinä voit muuttaa maailmaa
Eikä kukaan muu sitä voi muuttaa
Vain sä

Vain sä


3. Tein sen

Taas ylitöihin toki jäät
Urakiito vaati niin
Vaan virta ei kovin tiheään
Riitä naisen tarpeisiin

Kun naimisiin työn kanssa meet
Pelkkä jalkavaimo oon
Siis jäädä saavat ihanteet
Olen tiellä turmioon

Mä tein sen, tein sen
Tein rikoksen, josta kiinni jäin
Silti kadu en johtopäätöstäin
Tein sen

Kas, aidan toisella puolen on
Vielä ruoho vihreää
On meillä nurmikko eloton
Sitä tietänetkökään?

Kauan naiseuttain löit laimin
Vaan tarvitsen tarkoituksen

Mä tein sen, tein sen
Tein rikoksen, josta kiinni jäin
Silti kadu en johtopäätöstäin
Tein sen

Nyt osia vaihdetaan
Käyt aisaa kannattamaan
Niin, teet sen

Tein sen, tein sen
Tein rikoksen, josta kiinni jäin
Silti kadu en johtopäätöstäin
Tein sen

Tein sen


4. Massanuori

Mä sängyllä nettii yksin selailen
ja kaikkee turhaa kelailen
Näin mä tuhlaan aikaa
Oon massanuori

Tää mua väsyttää
Tahtoisin yhden uskollisen ystävän
Mutta mistä löydän
Oon massanuori

Jos vaan oisin niin kuin muut
Puhuis musta kaikki suut
Yksin en jäisikään
Ja niin oisin suosittu

Mä siksi niille esitän
Et pidän suomi räpistä
Vaik oikeesti ajattelen niin
Et se syvältä on

Oon massanuori
Oon pelkkä tyhjä kuori
Oon massanuori

Oon massanuori
Ryhmäpaine liian suuri
Oon massanuori
Oon massanuori, joo

Mä vedän tupakkaa pokkana vaan
Vaikka maku onkin niin kamalaa
Mun pitää olla siisti
Oon massanuori

Mä join myös niin paljon kaljaa
Että melkein oksensin
Juttu nöyryyttävin
Oon massanuori

Täytyy olla kova vaan
Tunteitaan näyttää ei saa
Syvältä tää on kun tälleen
Pitää minun esittää

Oon massanuori
Oon pelkkä tyhjä kuori
Oon massanuori

Oon massanuori
Ryhmäpaine liian suuri
Oon massanuori, joo

Mä miksi tälleen toiminkaan?
Suosittu haluun olla vaan
Miks pitää muita miellyttää?
En jaksais enää yrittää

Mä miksi aina mietin sitä vaan
Mitä mun frendit sanookaan?
Olisiko yksin olo
Sittenkään niin kauheen kamalaa?

Oon massanuori
Oon massanuori
Oon massanuori
Oon massanuori

Oon massanuori
Kun yksin himas olen
Kuuntelen Celine Dionii
(Oon massanuori)

Oon massanuori
Mut kavereille sanonkin
Cheek on parhahin
Oon massanuori
Niin massanuori, joo


5. Puolijumalatar

Ei kauniimpaa, ei suurempaa
Liene maassa laisinkaan
Niin onnekas, liian voimakas
Olen muihin verraten

Kun hymyilen tai kävelen
Nousee ristit tielleni
Tää tyttönen vain äidilleen
Hellät tunteet laukaisee

En kauaa, kauaa
Tein jo päätöksen
Lennän taivaaseen
Katson kaukaiseen
Maahan kultaiseen
Kauan

Suurjumalat missä asuvat?
Minne suuntaan syytöksen?
Kun loivat mut, nauruun kuolivat
Kyynelsilmät kiiltäen

Siivet selkään sain
Käyn taistoon
Kostoksi lyön
Kaltaiseni

En kauaa, kauaa
Tein jo päätöksen
Lennän taivaaseen
Katson kaukaiseen
Maahan kultaiseen
Kauan

Ei löytynyt voittajaa
Oon puolijumalatar
Vaan en kauaa

Kauaa, kauaa
Tein jo päätöksen
Lennän taivaaseen
Katson kaukaiseen
Maahan kultaiseen
Kauan, kauan


6. Joko ”saan” mennä?

Ajat toiseksi eivät muutu nyt
Lie yllättävätkö syyt
Haluat kai jatkaa, joko saan mennä?

Tätä kurjuutta
Me emme osaa edes rauhaa nyt tehdä
Miksi siis jatkaa, joko saan mennä?

Sarkasmi satuttaa
Kiusanteon taidat
Vaikka niin minäkin
Ihme ei kai olekaan

Ettei kaksi tulista
Samaan taloon sovikaan
Ei toivoa turhaa
Voi elätellä aina, saan?

Joko saan mennä?
Haavekuvaasi en ennä
Joko saan mennä?

Joko saan mennä?
Heti elämästäni lennä
Joko saan mennä, joko saan mennä, oh

Sain ”teiltä” nimen los retardos
Pian olit vagina hitler two
Provoilu kannatti, joko saan mennä?

Valan ikuisen annan
En edes kusaise
Sinun suuntaasi, joko saan mennä?

Sarkasmi satuttaa
Kiusanteon taidat
Vaikka niin minäkin
Ihme ei, ei tule tänään

Joko saan mennä?
Haavekuvaasi en ennä
Joko saan mennä?

Joko saan mennä?
Heti elämästäni lennä
Joko saan mennä, oh

Olin sinulle panopuu
Jolle käteen jäi vain luu
Ha, feikkasin kaikki muut
Tunteet, hymyt ja pususuut

Olinko oih panopuu
Jolle lupasit meret, kuut
Kiertopalkintona olet
Tarujen huora, määrää et

Joko saan mennä?
Joko saan mennä?
Joko saan mennä?
Joko saan mennä?

Joko saan mennä?
Valan ikuisen annan
En edes kusaise
(Joko saan mennä?)

Joko saan mennä?
Reitit eivät muutu nyt
Ei yllätä syyt
Joko saan mennä?

En kysy lupaa, hoe


7. Ei nyt

Me olemme kuin siskokset
Vaiko villit veljekset
En usko vaan kumppanuuteenkaan
Sillä viihdyn yksinäin

Niin huomasit en ollutkaan
Täysin läsnä kanssasi
Siis tarvitsen hetken hengähtää
Milloin itsellein sen saan?

Voi, ei nyt, ei nyt
Valmis ole en, frendi sellainen
Joka soittelee ja näin kaipailee
Ei nyt

Uskothan kun sanon ettei sun
Tarvitse huolestua
Usein kai teen tiemme rankaksi
Mutta se on luontoni

Akut täyteen saan, jos yksin jaan
Hiljaisuuden mahtavuuden

Voi, ei nyt, ei nyt
Valmis ole en, frendi sellainen
Joka soittelee ja näin kaipailee
Ei nyt

Näin hienon saat kaverin
Kun tapaat introvertin
Voin, ei nyt

Ei nyt, ei nyt
Valmis ole en, mutta parhaani
Koitan yrittää tilaa jos annat
Ei nyt

Ei nyt


8. Jos oisin vuosi

On tammikuu selän vilunväristys
Ja silmien siristys
Pakkasauringossa
Jos oisin vuosi

Helmikuu on yö
Kylmyyden voitto, synkkyyden koitto
Jäätyy hiukset piikkisuoraan
Jos oisin vuosi

Saa kevät heräämään
Maaliskuu on haukotus
Huhtikuussa suruhiekat
Silmistäin hieraisen

Sydän elää, hengittää
Olen pakahtunut kai
Rakastuneena tuntuu
Kuin ois vuodet ilmaa vain

Jos oisin vuosi
Ois kevät voimanuoli
Jos oisin vuosi

Jos oisin vuosi
Kesään ajatukset luovii
Jos oisin vuosi
Jos oisin vuosi, oh...

On silloin keltainen toukokuu
Kun aivosignaalit voimistuvat
Kesäkuu on nauru
Jos oisin vuosi

On heinäkuu kuin poski
Johon mun jäätelöni löin
Sen siitä nuolaisin
Jos oisin vuosi

Saa kesä jaksamaan
Elokuussa hikoillaan
Olen onnellisuutta täynnä
Kunnes eloon syys palaa

Jos oisin vuosi
Mut syksy maahan ruotii
Jos oisin vuosi

Jos oisin vuosi
Ampuu talvi jalkaan luodin
Jos oisin vuosi, niin...

On syyskuu syyhy selässä
Ja lokakuu värinää
Läpi kun katsoo ikkunan
Eikä nää kuin harmauden

Marraskuun mielen sopukkaan
Jo joulukuussa painaa saan
Kai joskus on ollut vielä huonommin
Ja sitten uudestaan

Jos oisin vuosi
(Jos oisin vuosi)
Jos oisin vuosi
(Jos oisin vuosi)

Jos oisin vuosi
Ois kevät voimanuoli
Kesään ajatukseni luovii
(Jos oisin vuosi)

Jos oisin vuosi
Syksy maahan mut ruotii
Talvi on luoti
Jos oisin vuosi
Vaan en oo vuosi, en


9. Jos uskaltaisin

Mä pikkusen kaupunkia tutkisin
Ja pihalta lähtisin
Äidin väitteet skippaan, jos uskaltaisin
Välitunnilla luokkamme koviksen kanveesiin mottaisin
Näytän ken on kingi, jos uskaltaisin

Äh, luoja paratkoon mikä vellihousu oon
Miten elämässä kehittyisin, tien löytäisin
Vahvat syövät heikommat, urheammat jyräävät
Siks kaikki aina pyytävät et sivuun painuisin

Jos uskaltaisin
Pois nössön maineen saisin
Jos uskaltaisin, jos uskaltaisin
Silloin uudelleensyntyisin
Jos uskaltaisin, jos uskaltaisin, oih

Mä benji-hyppyjä hyppäisin
Ja perään liimoja imppailisin
Vatsanväänteet kestän, jos uskaltaisin
Yllättäen armeijassa kaapista ulos astuisin
Ihastun kersanttiin, jos uskaltaisin

Äh, luoja paratkoon mikä vellihousu oon
Miten elämässä kehittyisin, sisun löytäisin

Jos uskaltaisin
Pois nössön maineen saisin
Jos uskaltaisin, jos uskaltaisin
Silloin uudelleensyntyisin
Jos uskaltaisin, oih

On vielä päivä koittava: olen esiinastuva
Voi, mä näytän kaikille, siivoon löysät housuista
Kohta on päivä koittava, jona mä seison vahvana
Ja silloin mikään ei oo mahdotonta mulle saavuttaa

Jos uskaltaisin (Jos uskaltaisin)
Jos uskaltaisin (Jos uskaltaisin)

Jos uskaltaisin
Pois nössön maineen saisin
Toisin hymyn katseisiin (Jos uskaltaisin)
Jos uskaltaisin
Teille minä paljastan oikeen itseni
Jos uskaltaisin - ja uskallankin nyt