1. Magnum opus
2. Sota
3. Satu
4. REM
5. Miksi ovat sodat?

* * * * * * * * * *

1. Magnum opus

Ei helkkari, ei helkkari
On tyhjä luonnosvihkoni
Pois lähtenyt muusani
Ei ideaa tuu mieleeni

Bestsellerin tarvitsen
Velkaa kun on, kestä en
Katkennut lyijy ei voi kirjoittaa
Blankkoon mä jään, vie mukanaan

Mua hiostaa
Mua hiostaa
Mua hiostaa
Mua hiostaa
Mua hiostaa
Mua hiostaa

Ei synny magnum opus
Ei täällä kuki lootus, ei
On turhaa tämä sirkus
Ei vastaa hätäkeskus, ei

Ei synny magnum opus
Ei täällä kuki lootus
On turhaa tämä sirkus, joo
Ei synny magnum opus

Mua hiostaa
Mua hiostaa


2. Sota

Kun soditaan, niin soditaan
Vain sanan säilät raivoaa
Mut joka yö peitotaan
Oot valmiimpi
Mut kuohitset

Teet loukkauksin kipeää
Jään möyrimään häpeään
Olenko mies, jos käyn antautumaan
Enkä hentoista naista kuriin saa

Näin soditaan
Näin soditaan
Näin soditaan
Näin soditaan
Näin soditaan
Näin soditaan

Mua vuodet kidutit vain
Niin raivon itämään sait, hei
Siis serkun haulikon hain
Ei jäydä katumus, bye, yeah

Mua vuodet kidutit vain
Niin raivon itämään sait
Siis serkun haulikon hain, bye
Kun vuodet kidutit vain

Näin soditaan
Näin taistellaan


3. Satu

Luen tarinaa
Luen tarinaa

Ei versot kasva asfalttiin
Puulusikkaa kullataan
Taas uudestaan
Ja sylkäistään

Ei saa... ei saa välittää
Jää leikit taa - hyvä vain
Ulkona kuolee
Niin tutkittu on

Oon syytön mies
Se piristää...

Luen tarinaa
Luen tarinaa
Luen tarinaa
Luen tarinaa

Luen tarinaa
Luen tarinaa

Ei kyynel karata saa
On tää vain kuvitelmaa... jee...
Liimaudun asetelmaan
Nään kauniin, iloisen maan... jee...

Ei kyynel karata saa
On tää vain kuvitelmaa
Liimaudun asetelmaan... jee...
Ei kyynel karata saa

Luen tarinaa
Luen tarinaa


4. REM

En unta saa, en unta saa
Yö hiljaisuuteen uppoaa
Ei kello jaa armoaan
Se tikittää
Myös mielessäin

Taivaan, taivaan ylläin nään
En sinne näin ylläkään
Pudota kahleet
Ei kuhnailla saa
Otteenkin voi jo irrottaa

Nyt lennetään
Nyt lennetään
Nyt lennetään
Nyt lennetään

Nyt lennetään
Nyt lennetään

Tarraudun kuvitelmiin
Maapallon reunakohtiin
Yötaivaan valoputkiin
Kuin kirjan kuvituksiin

Tarraudun kuvitelmiin
Maapallon reunakohtiin
Yötaivaan valoputkiin
Tarraudun kuvitelmiin

Nyt lennetään
Nyt lennetään


5. Miksi ovat sodat?

Miksi ovat sodat, miksi ovat sodat?
Ei ymmärys riitä minun pääsä.
on kauhun aika koko maailmassa.
Oli Maat sodassa.
Tykit loi pelon

Ehkä voi, ehkä voi sodat lopua.
Kansat rauhan aikaan saa maailmaan
Loppu olisi riidat
Luo pauke tuhoa
On sydän verillä ihmisten kohtalosta.

Miksi ovat sodat?
Miksi ovat sodat?
Miksi ovat sodat?
Miksi ovat sodat?
Miksi ovat sodat?
Miksi ovat sodat?

Siksi on loputtava pauke
joka sortaa ihmiset tankin allee
Voi rauhassakin elää, kenraalit!
Tykit vietävä romuttamolle

Pyssyt voivat vaijentua.
Niin voidaan rauha neuvotella.
Kun maailmat ovat Harmoniassa.
Niin on maassa jälleen rauha...

Miksi ovat sodat?

Miksi ovat sodat?