1. Lemmikki
2. Päättymätön juhla
3. Rovio
4. Kuoro
5. Viaton
6. Bunkkeriin

* * * * * * * * * *

1. Lemmikki

Olla voisin vaikka koira ja kissa.
Tehdä jätökset ulos ja kerjätä helyyttä aina sulta.
Joskus paikkoja rikkoa ja oksennella.
Olla sulle paras kaveri loputtomiin.

"Syötä minua" huutaa sulle voin
"Helli minua" rapsutusta kaipaan vaan
"Päästä ulos" hätä on kova nyt
Kaveri sulle oon aina...

Olen aina sinulle
Lemmikki, tietystii, ainakiiin
Syötä minulle
Herkkujaa, suolaa ja mekeaa aina vaan
Mukava on mun olla

Olen luonas tuntenut itseni täydeksi jälleen
Teit minusta vapaan maassa aina likkumaan
Sun nokian särkeä osaan ja aiheuta tuskaa
Olla hauska ja viedä kakkaan

"Syötä minua" huutaa sulle voin
"Helli minua" rapsutusta kaipaan vaan
"Päästä ulos" hätä on kova nyt
Kaveri sulle oon aina...

Olen aina sinulle
Lemmikki, tietystii, ainakiiin
Syötä minulle
Herkkujaa, suolaa ja mekeaa aina vaan
Mukava on mun olla

Nyt haluan saada maailman sulta syleilyyni
Olla kuningas ja kasvaa maailman ylimäiseksi lemmikiksi
Toiveunta sekin on, herään, Paistaa nyt kirkkaasti.
Aika on silityksen tänään

Ota syliin, rapsuta mua vaan
Pannan alta, sieltä joskus kutian vaan

Sinulle voisin olla
Lemmikkii, tietystii, ainakiin

Syötä minulle
Herkkujaa, suolaa ja mekeaa aina vaan
Herkkujaa, suolaa ja mekeaa aina vaan
Mukava on mun olla


2. Päättymätön juhla

Etsitkö seuraa, uutta kokemusta?
Olet oikeassa paikassa
Tule vain rohkeasti peremmälle
Sitten voidaankin aloitella

Annathan nyt naisen viedä
Naurahdat, vaan ehket tiedä
Että tie mun huoneistoon on
Yksisuuntainen

Ovi on kiinni
Ryhdytään leikkimään kahdestaan
Ovi on kiinni
Juhlintaa emme päätä milloinkaan
Ovi on kiinni

Olenko kertonut jo luurangoista?
Ne ovat kaapissa piilosilla
Oletko valmis heidän joukkoonsa liittymään?
Voit olla huoletta

Huomasit: on nainen vienyt
Naurahdit, vaan ehket tiennyt
Että tie mun huoneistoon on
Yksisuuntainen

Ovi on kiinni
Ryhdytään leikkimään kahdestaan
Ovi on kiinni
Juhlintaa emme päätä milloinkaan

On tullut aika laittaa tämä päivä pakettiin
Teit aivan oikein, luotit jälkiin yksisuuntaisiin
Nyt pysyt täällä luiden päällä, pois et lähde
Kaappi täytettä saa

Huomasit: on nainen vienyt
Naurahdit, vaan ehket tiennytkään…

Ovi on kiinni
Ryhdytään leikkimään kahdestaan
Ovi on kiinni
Juhlintaa emme päätä milloinkaan
Ovi on kiinni
Juhlintaa emme päätä milloinkaan
Ovi on kiinni


3. Rovio

Meteoriitti kellon pysähdyttää
Valon siivilöidyn himmentää
Omat on raajat, mutta hihityttää
Miehen pää hameen alta kurkkaa

Hiljenee
On raukeus joskus vaikeaa, ja tartun rattiin
Kuumenee
Kun maailman reunaan matka katkeaa

Rovio polttaa karkuriin painanteet pelkurin
Rovio vaaraa hengittää
Polkkatukkaa kärventää
Rovio polttaa

Eilinen shampoo tuoksuu katkeralta
Kuin kevät vilkuttaisi laiturilta
Unessa laulavaista pääskystä
Etsin viereltäni sängystä

Hiljenee
On raukeus joskus vaikeaaa, ja tartun rattiin
Kuumenee
Kun maailman reunaan matka katkeaa

Rovio polttaa karkuriin painanteet pelkurin
Rovio vaaraa hengittää
Polkkatukkaa kärventää

Tienhaaraa liian usein aivan turhaan pelätään
Vaan mitä jos ei sinne ajatukset pääsekään
Sun täytyy hallitusti kääntyä
Ja painaa katkaisinta
Kas näin...

Hiljenee
On ohjaus joskus hankalaa, kun tartun rattiin
Aaaaah...

Rovio polttaa karkuriin painanteet pelkurin
Rovio vaaraa hengittää
Polkkatukkaa kärventää
Rovio vaaraa hengittää
Polkkatukkaa kärventää

Rovio sammuu


4. Kuoro

(Oh o-o-o-o)
(Oh o-o-o-o)
(Oh o-o-o-o o-o-o-o)

Tähti on täällä ja mä tiedostan sen
Lavat täynnä on kun laulelen
Maailmanvalloituksen tiellä vain on
Vaatimus kooltaan mittaamaton

Kuoroni sai tarpeeksensa
Raivoni kun heihin aina
Kohdistin, ja rinnallein nyt
Uuden tarvitsen

Tahtoisin kuoron
Charmikkaan, lahjakkaan, mainion
Tahtoisin kuoron
Charmikkaan, sainkin vääräleuat nää
Tahtoisin kuoron

(Oh o-o-o-o)
(Oh o-o-o-o)
(Oh o-o-o-o o-o-o-o)

(Ei kaikkea saa)
(Ei kaikkea saa)
(Ei kaikkea saa)

Eteeni ihmisjoukko kuljetettiin
"Tossa sulle kuoro" murahdettiin
Kiusallisesti morot vaihdettiin
Huokaisin ja tuumin "taas mentiin"

Kuoroni sai tarpeeksensa
Raivoni kun heihin aina
Kohdistin, ja rinnallein nyt
Uuden tarvitsen

Tahtoisin kuoron
Charmikkaan, lahjakkaan, mainion
Tahtoisin kuoron
Charmikkaan, sainkin vääräleuat nää

Now I don't wanna live on this planet anymore
Saa koko backstage kuulla kunniansa, hullu oon
Muiden on syy, kun petti kuuluisuus mun alta
Poistukaa, kuoroni

Kuoroni sai tarpeeksensa
Raivoni kun heihin kohdistin

(Ei kaikkea saa)
(Ei kaikkea saa)
(Ei kaikkea saa)

Tahtoisin kuoron
Charmikkaan, lahjakkaan, mainion
Tahtoisin kuoron
Charmikkaan, sainkin vääräleuat nää

Tahtoisin kuoron
Charmikkaan, sainkin vääräleuat nää
Tahtoisin kuoron


5. Viaton

Deitissä etsii poika juttuseuraa
Kauaa ei mee kunnes viestin saa
Imartelee mies häntä sanoin suurin
Koukuttaa, kysyy "tuutko luoksein"

Luottamaan sai mies valheeseen
Euroillaan hän houkuttelee
Poistumaan ei päässyt sieltä vaatetuksetta

Viaton lapsi miksi näin joutuikaan kärsimään
Viaton lapsi syyttävää sormeansa itkuissaan
Peililleen näyttää

(Sain persikkaasi)
(Sain persikkaasi)
(Sain persikkaasi)

Järkytys suuri pojan lamaannuttaa
Nolottaa, ei pysty puhumaankaan
Vammoja sielun tahtoo piilottaa
Naarmujansa salvoin pois hoitaa

Luottamaan sai mies valheeseen
Euroillaan hän houkuttelee
Poistumaan ei päässyt sieltä vaatetuksetta

Viaton lapsi miksi näin joutuikaan kärsimään
Viaton lapsi syyttävää sormeansa tuijottaa

Nyt vyyhti selventyvä kauheutensa paljastaa:
Uhreja löydetty on melkein pari tusinaa
Tuomarin nuija kolme, neljä vuotta antaa:
"Painoit sakkolihaa!"

Luottamaan sai mies valheeseen
Johti se vain painajaisuniin

(Sain persikkaasi)
(Sain persikkaasi)
(Sain persikkaasi)

Viaton lapsi miksi näin joutuikaan kärsimään
Viaton lapsi syyttävää sormeansa tuijottaa
Viaton lapsi syyttävää sormeansa itkuissaan
Peililleen näyttää


6. Bunkkeriin

Uhan voi luoda esim Sosnovyi Bor
Räjähdys – ja tuho valmis on
Uhan voi luoda koko Venäjänmaa
Kaihdan suurvaltapolitiikkaa

Suojaton on ihmisparka
Turvaton ja hieman arka
Suoja on jo valmisteltu
Luola onnelaan

Ala jo tulla
Kellariin, bunkkeriin oottamaan
Ala jo tulla!
Alla maan saamme riskit hallintaan
Ala jo tulla!

Uhan voi luoda omat sotilaatkin
On valta armeijan, ei presidentin
Uhan voi luoda kulkusairaudet
Tieteen luomat supervirukset

Suojaton on ihmisparka
Turvaton ja hieman arka
Suoja on jo valmisteltu
Luola onnelaan

Ala jo tulla
Kellariin, bunkkeriin oottamaan
Ala jo tulla!
Alla maan saamme riskit hallintaan

On liian ahdistavaa nähdä tv-uutiset
Maanjäristykset, nälänhädät, NATO-ohjukset
Mä olen nuori vielä, auta, tahdon elää
Väisty, viikatemies

Suojaton on ihmisparka
Turvaton ja hieman arka, aa...

Ala jo tulla
Kellariin, bunkkeriin oottamaan
Ala jo tulla!
Alla maan saamme riskit hallintaan
Ala jo tulla!
Alla maan saamme riskit hallintaan
Ala jo tulla!