1. Andrius
2. Viimeinen aamu
3. Hassu setä
4. Tienhaara
5. Vieraspyyhkeet
6. Katsees kun näin
7. Avuton

* * * * * * * * * *

1. Andrius

En osaa mitään tehdä, sen paljastan nyt
Hups vaan
Oon hieman andrius, sen paljastan nyt
Hupsis vaan
Sen paljastin jo, oho
Mutta en paljastanut tätä vielä:

Kodissani ei käy vieraita
Jos jokaiselle olen ongelma
Noh, minkäs nyt voi kun kömmähtelen
Tällainen oon, ja huiputa en

Jee jee

Joten tiedä (Joten tiedä)
Osaan olla (Osaan olla)
Täysi nolla (Täysi nolla)
Nyt tiedät (Nyt tiedät)

Nyt tiedät
Tätä en kertonutkaan, vai kerroinko?

Kodissani ei käy vieraita
Jos jokaiselle olen ongelma
Noh, minkäs nyt voi kun kömmähtelen
Tällainen oon, ja huiputa en

Vieläkään en huomaa vieraita
Jos jokaiselle olen ongelma
Noh, minkäs nyt voi kun kömmähtelen
Tällainen oon, ja huiputa en
Tällainen oon, ja huiputa en

 

2. Viimeinen aamu

Hiljaisuus huoneen täyttää, mä tuijotan vain silmiis
Ja aamun aurinko luo säteensä sun laukkuusi
Se sanatonna puhuu: "Enää et minua nää, joten hei hei!"

Todellisuus naamalleni lyö
Kun pöydässämme yksin lounaan syön
Sä siteemme tän nyt poikkaissut oot
Yhtäkkiä sen tyhjäksi teit
Eeei!

Niin kauan vei (Ei mitään jää)
Totuttelen (Tilanteeseen)
Mahdottomaan (Suistettuna)
Voivotan (Itseksein)

Vieläkin viimeistä aamuamme usein mietin

Todellisuus naamalleni lyö
Kun pöydässämme yksin lounaan syön
Sä siteemme tän nyt poikkaissut oot
Yhtäkkiä sen tyhjäksi teit

Yksinäisyys naamalleni lyö
Kun pöydässäni hiljaa lounaan syön
En korvaavaa oo vielä löytänyt
Päätäni vain oon pyöritellyt
Päätäni vain oon pyöritellyt

 

3. Hassu setä

Setä on vähän hassu... mehua hän juo liikaa
Äitini kertoi niin kun uteluihin kyllästyi
En ymmärtänyt miten
Mehulla aiheuttaa voi pahan mielen

Iltaisin hän saattaa höpsähtää
Ja autollaan päin puuta töpsähtää
Niin tuhmasti ei saa käyttäytyä!
Kivaa ei oo jos pipi tulee
Auu!

Liikenteessä turvallisuus, rauhallisuus muistakaa!
Höpsähdys toisille aiheuttaa voi pahan mielen!

Iltaisin hän saattaa höpsähtää
Ja autollaan päin puuta töpsähtää
Niin tuhmasti ei saa käyttäytyä!
Kivaa ei oo jos pipi tulee

Iltaisin hän saattaa höpsähtää
Ja autollaan päin puuta töpsähtää
Niin tuhmasti ei saa käyttäytyä!
Kivaa ei oo jos pipi tulee
Kivaa ei oo jos pipi tulee

 

4. Tienhaara

Sen vaikka kaikki arvaa, se ujostuttaa myöntää
Se vaikka huomataan, se ujostuttaa tunnustaa
Tienhaarassa kun sut nään
On siinä mahdollisuus, ja loikin luo

Jahkailut seis, taisin tärähtää
Nyt pelota ei, torvet töötöttää
Ne mielestä vie tän hetken menyy:
Yhteinen tie vai yksinäisyys?

Yeah...

Sä oothan mun? (Sä oothan mun?)
Valinta tee (Valinta tee)
Valitse pois (Valitse pois)
Oothan mun? (Oothan mun?)

Oothan mun?
On aina mahdollisuus, ja loikin luo

Jahkailut seis, taisin tärähtää
Nyt pelota ei, torvet töötöttää
Ne mielestä vie tän hetken menyy:
Yhteinen tie vai yksinäisyys?

Pakoilut seis, taisin tärähtää
Nyt pelota ei, torvet töötöttää
Ne mielestä vie tän hetken menyy:
Yhteinen tie vai yksinäisyys?
Yhteinen tie vai yksinäisyys?

 

5. Vieraspyyhkeet

Jäänvihreet vieraspyyhkeet, ne tädeiltäin sain - turhaan
Viis Abban cd:tä, en unohtaa voi Agnethaa
Vyö smurffeja täys, no joo
Pulloihin maisteltavaa jäi juhlista

Laatikoissa on mun omaisuus
Pois sysättiin, oon talon kuuluisuus
Käy rouvien suut: Voi, voi, kuis sun nyt?
Facebookin jo (S-O-S) oon päivittänyt

(Jee…) Ei…
Ei missään oo (Ei missään oo)
Hilseshampoo (Hilseshampoo)
Ostetaan uus (Ostetaan uus)
Nyt soi blues (Nyt soi blues)
Nyt soi blues
Onneksi maisteltavaa jäi juhlista

Laatikoissa on mun omaisuus
Pois sysättiin, oon talon kuuluisuus
Käy rouvien suut: Voi, voi, kuis sun nyt?
Facebookin jo (S-O-S) oon päivittänyt

Laatikoissa on mun omaisuus
Pois sysättiin, oon talon kuuluisuus
Käy rouvien suut: Voi, voi, kuis sun nyt?
Facebookin jo (S-O-S) oon päivittänyt
Facebookin jo oon päivittänyt

 

6. Katsees kun näin

Kaikista rohkein en oo, mut aion koittaa viimein
En oo mä vahvinkaan, mut aion koittaa viimeinkin
Tää jo mun täytyy sanoo:
Kestää en muuten mä voi, jos en saa sua

Katsees kun näin taisin rakastuu
Mun sydämessäin vahvistui kaipuu
Mä rakkaani oon vihdoin löytänyt
Toisen jos oot, mut herätä nyt

Oot haaveissain (Oot haaveissain)
En rauhaa saa (En rauhaa saa)
Tahdon tietää (Tahdon tietää)
Oonhan sun? (Oonhan sun?)

Oonhan sun?
Elää en muuten mä voi, jos en saa sua

Katsees kun näin taisin rakastuu
Mun sydämessäin vahvistui kaipuu
Mä rakkaani oon vihdoin löytänyt
Toisen jos oot, mut herätä nyt

Katsees kun näin taisin rakastuu
Mun sydämessäin vahvistui kaipuu
Mä rakkaani oon vihdoin löytänyt
Toisen jos oot, mut herätä nyt
Toisen jos oot, mut herätä nyt

 

7. Avuton

Mun täytyy kertoo sulle nyt jotain hurjan jännää
On kertomukseni kuin lokinpoika männyssä
Nyt kerronkin sen salaa
Ei kukaan muu saa tietää, lupaat sen nyt

Olen laulu, lienen enemmän
Oon suloinen mies, elän täysillä
Vaan avuton oon, kun viereltä meet
Sulan ain' pois, mä mitä vain teen

Uuh...

En mitään osaa (et mitään osaa)
En ketään saa (et ketään saa)
Kun olet pois (kun olen pois)
Osaa en (osaa et)

Osaa en
Tulisit viimeinkin taas syliin jälleen

Olen laulu, lienen enemmän
Oon suloinen mies, elän täysillä
Vaan avuton oon, kun viereltä meet
Sulan ain' pois, mä mitä vain teen

Mä olen laulu, lienen enemmän
Oon suloinen mies, elän täysillä
Vaan avuton oon, kun viereltä meet
Sulan ain' pois, mä mitä vain teen
Sulan ain' pois, mä mitä vain teen