1. Graavisti obeesi
2. Gravidi
3. Tekstuuriviidakko
4. Pelastuksen siemen
5. Aivoni
6. Painoton
7. Vapaus
8. Yön sankarit
9. Glooria, auringon lapsi
10. Linnunrata
11. Voimasi

* * * * * * * * * * *

1. Graavisti obeesi

Maha kurnii toisinaan
Miksi en kylläinen oo?
Nälän tunne säilynee
Syön mä ilman taukoo

Minä syönyt paljon oon
Liikuntaa harrasta en
Tämä johtaa turmioon
Kauaa oottaa en voi

Tutustuin lääkäriin
Ongelmain on aika selvittää
Hän mulle kertoi sen
(Hän väittää, että) Oon graavisti, oon obeesi

Hei... sha...
Yeah... Leilee...
Hei... Leilee...

Mikä indeksini on?
Hmm... pituus ja paino
BMI on korkea
Siitä murheen saan

Tutustuin lääkäriin
Ongelmain on aika selvittää
Hän mulle kertoi sen
(Hän väittää, että) Oon graavisti, oon obeesi

Tutustuin lääkäriin (Oon graavisti)
Tutustuin lääkäriin
Ja hän mulle kertoi sen
(Hän väittää, että) Oon graavisti, oon obeesi

Graavisti!

 

2. Gravidi

Tänään mä kerron sen
Paeta enää voi en
Sisälläin on elämää
Kuulla sen nyt saat

Tänään mä tunnustan
Mahani kasvaa vaan
Ei oo syy ruuassa
Se on jossain muussa

On tehty testit nää
Plussaa ne mulle tais näyttää
Pillerit ei toimineet
(Se varmaa on joo) Oon gravidi, oon gravidi

Ei... hui...
Voi ei... no way...
Se... vauva...

En osaa sanoa
Hmm... Ootko sä isä?
Älä suutu kultasein
Anteeksi annatko?

On tehty testit nää
Plussaa ne mulle tais näyttää
Pillerit ei toimineet
(Se varmaa on joo) Oon gravidi, oon gravidi

On tehty testit nää (Oon gravidi)
On tehty testit nää
Pillerit ei toimineet
(Se varmaa on joo) Oon gravidi, oon gravidi

Gravidi

 

3. Tekstuuriviidakko

Kyhättiin hätiin 'green screen'
Helinä-keijut kohtaan
Lisättiin 'lens flare' linssiin
Leikkisäihkeet otsaan

Disney-biitit soi vinhaan (Gangnam style!)
Mylvii yks, leikin Simbaa (Hui hai hei!)
Animoi taustaa Clip Art
Taivas sielun salpaa (tuskaan)

Tekstuuriviidakkoon
Slo-mo-kaappauksiin jäin laahaaviin
Manaan ja meen lakkoon!
(Sai kahteen tonniin...) Ö-laatua, ö-laatua!

Hui... tööt...
Hui hai... testing...
Twiit... testing...

Helyruuhka leijailee (Gangnam style!)
Hmm... täysin turhaan.. aah!
Lahjus paiskatkaa kouraan!
Keijuhiekkaa vihaan!

Tekstuuriviidakkoon
Slo-mo-kaappauksiin jäin laahaaviin
Manaan ja meen lakkoon!
(Sai kahteen tonniin...) Ö-laatua, ö-laatua!

Tekstuuriviidakkoon (Ö-laatua!)
Tekstuuriviidakkoon
Kyllästyin, nyt meen lakkoon!
(Sai kahteen tonniin...) Ö-laatua, ö-laatua!

(Ö-)
Laatua!

 

4. Pelastuksen siemen

Muovikuplaan jäänyt oot
Aitouden veit murskaamoon
Kadotettuun maailmaan
Milloinkaan et palaa

Höpinät seis, startataan
Mielesi saan muuttumaan
Käsikkäin kun etsitään
Lähteen voimme löytää

Pelastuksen siemenen
Kylvää voin mä sieluusi tänään
Sen kauneus häikäisee
(Ja kuplastasi) Pois astelet, pois astelet

Hei, ha!
Tänään loista!
Jee! Loista!

Katso: katsees kirkastuu
Tie auringonnousuun
Kova pinta pois sulaa
Onni raivaa tilaa

Pelastuksen siemenen
Kylvää voin mä sieluusi tänään
Sen kauneus häikäisee
(Ja kuplastasi) Pois astelet, pois astelet

Pelastuksen siemenen (Kun istutan)
Pelastuksen siemenen
Oi, sen kauneus häikäisee
(Ja kuplastasi) Pois astelet, pois astelet
(Pois) Astelet!

 

5. Aivoni

Mitään uutta vieläkään
Auringon alla ei oo
Hyvä, että yömyöhään
Lasken haaveet eloon

Satumaailmaan jo nään
Vehreyden alta herään
Näky kutsuu lentämään
Tartun hetkeen tänään

On helppo hengittää
Aina kun voi vaihtaa elämää
Kun luonto täyttää pään
(Jo viheriöi) Mun aivoni, mun aivoni

Hei… Sha..
Ah jee… leile...
Si… leile…

Uni päätyi kontrolliin
Mmh… Vapauden saan
Utopistin haaveisiin
Täältä löytyy tilaa

On helppo hengittää
Aina kun voi vaihtaa elämää
Kun luonto täyttää pään
(Jo viheriöi) Mun aivoni, mun aivoni

On helppo hengittää (Mun aivoni)
On helppo hengittää
Nyt kun luonto täyttää pään
(Jo viheriöi) Mun aivoni, mun aivoni

Aivoni!

 

6. Painoton

Salamaan iskee kaipuu
Lennosta lyönnin nappaan
“Ylös leikin vuoksi tuu
Luokse taivaan harmaan”

Veto vie mut yön pilviin
Vienosti leijun tähtiin
Avaruuden saan syliin
Tuulet hämmennyksiin

On liike rauhaisaa
Painon taakka pois kun hievahtaa
Ja näin loitontuu maa
(Nyt kellun kauas) Oon painoton, oon painoton

Hei, maa
Mä näin leijun
Näin leijun

Yhä vain kelluu taivaat
Mmm… johdan virtaa
Salamoilta vien työmaat
Paino haihtuu, palaa

On liike rauhaisaa
Painon taakka pois kun hievahtaa
Ja näin loitontuu maa
(Nyt kellun kauas) Oon painoton, oon painoton

On liike rauhaisaa (Oon painoton)
On liike rauhaisaa
Painovoimakkaan voittaa
(Nyt kellun kauas) Oon painoton, oon painoton

Painoton

 

7. Vapaus

Älä vaivu kaamokseen
Aurinko vielä nousee
Tulin siihen aatokseen:
"Seeprat säätä ohjaa"

Sade kiersi hiuksiain
Korvaani tuuli kuiskaa
Spektroliitit nähtyäin
Haihtuneet on kahleet

Valokaariseeprat koin
Lentää keijujen lailla mun luo
Ja kanssa karkeloin
(pois massasta vei) mun seeprojen, mun seeprojen

Hei, jah..
Ai jee, Leile
Sih, Leile

Kohti uutta sfääriäin
Mmh... Prinsessa Leilen nää-ää-ään
Kun hän katsoo sääriäin
Juoksen suutelemaan

Valokaariseeprat vei
Lailla keijujen tuomitse ei
Ja viivyn huomiseen
(pois massasta veit) sun turvana, sun turvana

Valokaariseeprat koin (sielussani)
Valokaariseeprat koin
Nainen pompuloineen vei
(pois massasta vei) vei sieluni, vei sieluni
Sieluni

 

8. Yön sankarit

Savuverho tiivistyy
Tyyntyy jo taivas ja maa
Otan suunnan kiellettyyn
Uusi aika alkaa

Tänä yönä leijailee
Piskuiset ruumiinne taas
Kuka viestin kuiskailee?
Soinnut sieluuni saan

Balalaikka kielillään
Tuulen teitä kuulee, tulkitsee
Se viestin selventää
(On lennossa taas)
Yön sankarit, yön sankarit

Hey... sha...
Ah yeah... lele...
See... lele...

Veri tuotti kiihokkeen
Mmh... aiothan maistaa?
Olet loisto tyhjyyteen
Täynnä pelkkää pahaa

Balalaikka kielillään
Tuulen teitä kuulee, tulkitsee
Se viestin selventää
(On lennossa taas)
Yön sankarit, yön sankarit

Balalaikka kielillään (yön sankarit)
Balalaikka kielillään
Tuulten viestin selventää
(On lennossa taas)
Yön sankarit, yön sankarit

Sankarit

 

9. Glooria, auringon lapsi

Valo maahan heijastuu
Auringon peilinä Kuu
Tänään kaikki onnistuu
Taivas tanssiin kutsuu

Joku maahan laskeutuu
Auringon lapsiko lie?
Pian hänkin innostuu
Tanssiin kansansa vie

Hän on itse ylhäisyys
Tähdet aamunkoittoon yhdistyy
En tiedä kauniimpaa
(Ei hurmaavampaa) kuin Glooria, oi Glooria!

Oi! Aah!
Hän ilmestyy
Aah! Oi joi!

Valo meitä yhdistää
Mm... seuraani jää
Kesä meitä lämmittää
Enkä pelkää enää

Hän on itse ylhäisyys
Tähdet aamunkoittoon yhdistyy
En tiedä kauniimpaa
(Ei hurmaavampaa) kuin Glooria, oi Glooria!

Hän on itse ylhäisyys (Oi Glooria!)
Hän on itse ylhäisyys
Enkä tiedä kauniimpaa
(Ei hurmaavampaa) kuin Glooria, oi Glooria!

Glooria!

 

10. Linnunrata

Avaruuden laitteisiin
Keinusta voin kurkottaa
Kotipaikan piirrän niin
Kiekko muodon ottaa

Avaruuden viestintää
Taivaiset vuot tulvillaan
Valokvantit piirittää
Meidät uutisillaan

Sydämeeni pienoiseen
Tähdet säihkymään jos mahtunee
On syöksy kirkkauteen
(Kun uskallan vain) Myös ääretön, myös ääretön

Heei... shaa...
Ai jee... lei-lee...
See... lei-lee...

Avaruuden soinnut soi
Mmm... Maan uinuttaa-aa-aa...
Öisin nauhan nähdä voi
Kuulun Linnunrataan

Sydämeeni pienoiseen
Tähdet säihkymään jos mahtunee
On syöksy kirkkauteen
(Kun uskallan vain) Niin ääretön, niin ääretön

Sydämeeni pienoiseen (Niin ääretön)
Sydämeeni pienoiseen
Mahtuu syöksy kirkkauteen
(Kun uskallan vain) Niin ääretön, niin ääretön

Ääretön

 

11. Voimasi

Minun sieluin lämpenee
Kanssasi kuljen tänään
Sydän taikojaan tekee
Tyydy en nyt vähään

Minun sieluin vahvistuu
Kun minut hellyys valtaa
Lemmen kuiluun jos tippuu
Suhde silloin kantaa

Korkeuteen kurkoitat
Nostat pilviinkin ylle puiden
Ja kuitenkin se vaan
(Mua ällistyttää) Sun voimasi, sun voimasi

Hei… haa…
Aa jee… lele…
Hii… lele…

Minun sieluin hiljentyy
Mmm… hengähtää saa
Kämmenillä sun elpyy
Menneisyys jää taa

Korkeuteen kurkoitat
Nostat pilviinkin ylle puiden
Ja kuitenkin se vaan
(Mua ällistyttää) Sun voimasi, sun voimasi

Korkeuteen kurkoitat (Sun voimasi)
Korkeuteen kurkoitat
Ja kuitenkin se vaan
(Mua ällistyttää) Sun voimasi, sun voimasi

Voimasi